Sevgili ailem bana acilen bi akıl verin kafayı yiycem erkek arkadaşım 23 yaşına gircek bende 25e aşırı olgun küçüklükten beri ticaretle uğraşıyor bana çok değer verir bebek gibi sever güveniyorum yani her şey mükemmel 3 aydır beraberiz ama bu yaş farkını aşırı derecede kafama takıyorum bazen ona çok kötü davranıyorum ve çok saygılı bana asla kötü söz etmez sürekli alttan alır ama yapamıycam galiba ayrılcam cunku ben aslaa yaşıtlarımla bile konusmazdım çok büyük konustum basıma geldi arkadaslarıma aileme utanıyorum yasını soylemeyi 3-5 ay var diyorum sizce ne yapmam lazım yanlış mı yapıyorum ayrılmalımıyım devam mı etmeliyim nasıl yapıcam oofff
Güncellemeler
7 ay
O ciddi düşünüyor ve olgun siz olsanız ne yapardınız
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Öncelikle derin bir nefes al, çünkü sana tüm samimiyetimle destek olmak için buradayım. Öncelikle, yaş farkı tamamen bir rakamdan ibaret; aranızdaki sevgi, saygı, uyum daha önemli şeyler 🌟. Ayrıca, ilişkinizde bu kadar güzel şeyler varken bu farkı sorun haline getiriyor olman bence seni gereksiz yere yıpratıyor gibi.
Arkadaşlarına ya da ailene gururla sevgilinin kim olduğunu anlatabilmen için önce senin bu durumu içselleştirmen gerekiyor. Kendisini seviyorsun, sana değer veriyor ve ilişki içinde oldukça anlayışlı biri olduğunu söylüyorsun. Sence bu kadar mükemmel birini bu kadar yüzeysel bir nedenle kaybetmek doğru olur mu? 💔
Sonbahar yapraklarının döküldüğü bugünlerde aşkını güçlendirmek ve birlikte keyifli şeyler yapmak için güzel bir fırsat. Serin bir akşamda ona hislerini açıkça paylaşabilir ya da birlikte düşündüğün bu yaş farkını mizah yoluyla konuşabilirsiniz. Herkesin fikrini önemsemektense birlikte nasıl hissettiğinize odaklan derim. Peki sence onu kaybetmeye gerçekten değer mi? 🥰