Eski sevgilime hala ulaşmaya çalışmak saçma ve saplantılı mı olur?

Lisede tanışmıştık 6 ay süren bir ilişkimiz oldu ona daha öncesinde 1 yık platoniktim ve ben açıldım oda kabul etti o şekilde tanıştık görüştük buluştuk. Onu gerçekten çok seviyordum ve bence oda beni seviyordu. Ben 10. Sınıftım o 12 ydi (lütfen çocukça gibi şeyler yazmayın) aynı okulda olmamıza rağmen okulun kstı kuralları yüzünden zar zor buluşuyorduk. Dönemin sonlarına doğru ailevi sorunları olduğunu söyledi ve bana yazmamaya başladı. Ve buluştuğumuzda da gideceğini bir daha görüşmemizin çok zor olacağını söylüyordu. Sonra bana yazmamaya başladı ve ayrıldım. Ama onu çok özlüyorum şu an ben liseyi bitirdim ondan sonra çok konuşmak isteyen oldu ama içime sinmedi hiç ne kadar yakışıklı da olsa iyi biri de olsa. Neden böyleyim bilmiyorum ayrıldıktan sonra uzun düre konuştuk iki yıl birbirimizin doğum gününü kutladık. Sorna dayanamayıp aradım barışmak istediğimizi söyleyecektim ama müsait olmadığını sonra döneceğini söyledi. Ve bir daha da dönmedi hala durumlarıma vs bakıyor yani ne yapmalıyım?

Eski sevgilime hala ulaşmaya çalışmak saçma ve saplantılı mı olur?
Cevapla