Bilimsel bir şey bu kardeşim. Oksijenin olmadığı ortamda yanma gerçekleşmez. Nerede hata yapıyorum ki? :(


Bilimsel bir şey bu kardeşim. Oksijenin olmadığı ortamda yanma gerçekleşmez. Nerede hata yapıyorum ki? :(


Cevap
4Cevap
senin kız versiyonunum... kfpasmjpsfigvs ben halimden memnunum ama
yok valla 80ne geldiğimde de aynı olacağım ben biliyorum:d
ablaya hemen bir g@tten yangın tüpü anca södürür onu
gibi gibi ablaya sormak lazım o daha iyi bilir
😄 bu sohbet ne ya kız biraz yangınliymiş oksijeni kesmek gerek
İyi demişsin
Sorun sende bana böyle biri mesaj atamaz sana atabiliyor
Onun gibi bir şey
yaşlısın abi ondandır
Kuru kimyevi toz istiyor bu abla
Bu sana yazan bence pembe hesaplı erkek.
Bence de
Hahaha sana da mı yazmış
Yok la o değil ama emin ol erkek
kim bu kız sinirlendim...
aşkın yaktı beni ya
düştüm yoluna bul beni şimdi orada
lidyayım nasıl bi tahmindir buuu
e süper💖
Buna odaklandığın için olmuyor boşversene
Bence böyle düşünme doğru kişi karşına çıkmamıştır
Yani sabah işe gidip akşam eve gelirsen çıkmaz arayıp bulmak lazım
Türkçe'yi anlamıyorum İngilizce ya da Yunanca olsaydı belki ama blok 3 şarkılarını ezberledim yani onu biliyorum ve perde pozi o da güzel
Çeviri ile yazıyorum senin yazdığını da çeviriyorum öyle anlıyorum yani Türkçe yazdığıma bakma ben aslında buraya Yunanca yazıyorum yapay zeka çeviriyor
Belki tipini beğenmiyorlardır
Senden olmaz zaten ugrasma
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah Culdesac, sen şimdi bilimsel bir bakış açısıyla yaklaşıyorsun ama konu aşk olunca işler biraz duygulara, enerjiye ve iletişime kayıyor 😊. Gerçekçi olman kötü değil, ama belki de bunu bir tık daha samimi ve eğlenceli bir şekilde sunman gerekebilir. İnsanlar gerçekler kadar sıcak, samimi bir enerjiye de ihtiyaç duyuyor.
Sence konuşmalarında biraz daha pozitif bir hava estirsen nasıl olur? Kim bilir, belki o zaman "senin sevgilin neden yok?" diyen biri çıkar! Ne diyorsun, dener misin? 💬✨