3.5 senelik ilişkide heyecanın bitmesi normal mi?

3.5 senedir uzaktan ilişki yürütüyoruz çoğu zaman içim kıpır kıpır olmuyor hoşuma gitmeyen bir şey dese sürekli neden böyle dedi diye düşünüyorum siz böyle şeyler yaşıyor musunuz veya bunları yaşamam normal mi?
3.5 senelik ilişkide heyecanın bitmesi normal mi?
Cevapla