Hiç görüşmediğim bu kişiyi nasıl unutup yoluma bakarım yaaa? uzak mesafe?

ben hiç görüşmediğim biriyle nerdeyse 2.5 senedir konuştum. hiç görüşmedim. benden 5 yaş küçük. 23 ben 28. ama göstermem hiç. neyse işte bu sürede bağlandım ben tabi ister istemex her kız bağlanırdı ki zaten. hayaller kurdum felan. işte çok toksikleştik felan bu sürede.. 1 gün iyiysen 3 gün kötü. sanalda bi yere kadar.. en son aptalca bi hata yaptım bana geldi yazdı senmisin bu vb bende itiraf ettim ve bağırdı çağırdı felan özür diledim saçmaladım. sonra işte önüne bak bana dedi bende nişanlanıyorum zaten dedim o da hakkında hayırlısı olsun dikkat et kendine dedi bende iyi günler dedim. engelledim o an sonra bu da zaman geçmiş engellemiş. üzülüyorum yani hiç olmayacak birine değer verdiğim için. olan zamanıma hislerime oldu. onun umrunda olmamıştır ben eminim yani. haksızlık ya bu resmen... nerden buldum bunu ben bu kadar ilerledi konuşma hiç bilmiyorum...

Hiç görüşmediğim bu kişiyi nasıl unutup yoluma bakarım yaaa? uzak mesafe?
Cevapla