Erkekler rahatsızlık verdiğinin farkında olmuyor mu?

Arkadaş nereye gitsem kiminle bir şey konuşsam (burası dahil) her yerde şoföründen tut doktoruna, meczupundan tut akıl sahibine kadar hepsi iltifat edip asılıyor. En pasifi hiç kadın görmemiş gibi bakıyor. illa o niyet belli edilicek. sıkıldım artık. yakamdan düşün. Hani yalvarıyorum defolun gidin. Sizin ilgi diye verdiğiniz şey beni rahatsız ediyor. Yemin ederim kimse ilgimi çekmiyor ne burdan ne gerçek hayatta. Keşke bunu burdan söylediğim gibi gerçek hayatta da söyleyebilsem!
Erkekler rahatsızlık verdiğinin farkında olmuyor mu?
Cevapla