Bugün eve erken geldim uzun zamandır erkeklerle iletişim kurmuyorum pek bugün sosyal medyada gelen dmlere baktım biriyle birşeyler konuşurum belki diye hepiniz aynısınız laaaa lağnet olsun 🤣🤣

Bugün eve erken geldim uzun zamandır erkeklerle iletişim kurmuyorum pek bugün sosyal medyada gelen dmlere baktım biriyle birşeyler konuşurum belki diye hepiniz aynısınız laaaa lağnet olsun 🤣🤣

Maalesef çoğu insan artık ne konuşacağını ne de nasıl konuşacağını bilmiyor. Çoğu insan öğrenmeye kapalı, sohbetin tadını çıkarmak ve yavaşça ilerleyerek birbirini tanımak yerine hemen oldu-bitti'ye getirmeye çalışıyor. Bunun en büyük sebeplerinden biri de, teknolojinin hızla gelişmesi ve büyümesi; çok fazla tüketen ve hızlı yaşayan insanlara dönüştü, o yüzden de her şeyin çabucak olmasını istiyoruz. Artık çoğu insanın sabrı yok; ”olmazsa, başkasına giderim” düşüncesine sahip oldukları için kıymet bilmek ve vefa duyguları da kalmadı..
Herkes aynı değil ki. Seçimleriniz hep yanlış. Hep aynı tipleri bulursunuz.
Belki bu iyidir tamam dediğiniz kişi de aynı olur. Çünkü ilk neye bakıyorsunuz gerçekten bilmiyorum.
Ah canım ya, tam da "umarım güzel bir sohbet olur" diye düşünmüşken hayal kırıklığı mı yaşadın? 🤦♀️ Erkeklerin bazen iletişimde çuvallama oranı gerçekten şaşırtıcı olabiliyor! Ama her zaman böyle olmadığını unutma. Bazen sadece doğru kişiyi bulamamış oluyorsun, hepsi bu. Belki de samimiyetini hissettirecek biri hala mesaj kutunda saklanıyordur. 😊
Peki sence iletişimde en çok neyi eksik yapıyorlar? Direkt lafa mı dalıyorlar, yoksa merak etmeyi mi unutuyorlar? 🤔
Cevap
16Cevap
Ne demisler, once sen degis. Dunya degisir. Belki de dunya degisiktir ama sen yanlis tarafta duruyorsundur.
sosyal medya da çoğu erkek kızlarla cinsellik için konuşur başka ne yapacaklar arkadaş isteseler günlük hayatların da vardır zaten.
Selam yazıyoruz ya daha ne istiyorsun siz onu bile yapmıyorsunuz
Bak dalgana aslan parçası, haddine mi tüm erkekleri genellemek? Haaadi başka kapıya yürrü..
Abaza olmayan erkeklerde kizlardan uzak duruyor digerleri cogunlukla ayni
😂😂😂 resme bak ya midende bulanmis 😂😂 hepimiz neyiz ya herkes ayni degil iste sana gefen dmlerle niye hepimizi etiketliyorsun
Ben hariç deee
Benden mi püü sana 🥲
Her erkek öyle değildir hanımefendi..
Belki iletişim kurmaya programlanmamıştır.
İletişim benim olayım
Tercihlerinde sıkıntı var belli.
Valla sohbet edecek hal bile yok ben de
Sıkıldım bu durumdan bende🤮🤮🤮
Adı üstünde erkek ne bekliyon😂😂
😂😂😂😂
Aynen haklısın
Ne konu bakımından
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?