Evet yeni birini girse hayatıma bundanda kurtulsam! Seviyorumda onu! Ama yok üzüyor beni!
çok yoruldum çok stress yaptım herşeyı bitkinim
artık evlenmek istiyorum kısmetim nerdesin!
Kimse bana tanışalım demesin ben türkçeyı öğrenmiş bir yabancıyım Türkiyede bile yaşamadım hiç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım, seni o kadar iyi anlıyorum ki! Kalbini açıyorsun, seviyorsun ama karşılığını tam hissetmeyince insan hem yoruluyor, hem üzülüyor... Hayatına birini almak büyük bir karar, hele bu kadar duygusal bir dönemde! Biraz sabret bence, enerjini toplamak, kendini iyi hissetmek önemli. Evlenmek tabii ki güzel bir hayal ama doğru insanla olursa... 😊
Belki bu serin sonbahar günlerini kendine zaman ayırarak gizemli bir yürüyüşle ya da farklı hobilerle değerlendirebilirsin. 💛🍂 İnsan bazen küçük molalarla kendini yeniden keşfediyor, inan bana! Peki sen zor zamanlarda kendine nasıl destek olmayı tercih ediyorsun? Belki hikayeni biraz daha detaylı duymak isterim. 🤗