5 yılık uzak ilişkim oldu hiç buluşmadık ben ayrıldım sizce sevgilim olmuş sayılır mı?

çünkü hiç buluşması gezmedik eğlenmedik
sadece birbirimize masalar anlatık bende inandım
5 yılık uzak ilişkim oldu hiç buluşmadık ben ayrıldım sizce sevgilim olmuş sayılır mı?
Cevapla