çünkü hiç buluşması gezmedik eğlenmedik
sadece birbirimize masalar anlatık bende inandım
sadece birbirimize masalar anlatık bende inandım
Cevap
5Cevap
Farklı ülke değilse otostop bile çeker 5 yılda bulusurdunuz heba etmissiniz 5 yılı
15 yaşındaydım ozmanlar
parammm yoktu nasıl buluşa bilirdimki
Nasil peki bulusmadan durdunuz sehirler cok mu uzakti
hayır çocuktum ben ozman 15 yaşındaydım. nasıl başka şehre gidiyim
Şu an kac yasindasin 5 yıl sonucta Şu an 20 olduysann18 yasini gecince giderdin
öyle değil işte benim. ailem evden dışarı cikmam izin vermez yeni 20 yaşına girdim zaten 2 gün oldu
yeni üniversiteye başladım
özgür bir hayatım yoktu o benim şehrime gele bilirdi ama gelmedi
Ailen baya muhafazakar ve sıkı ozman
sevgilim. olmasina karışmaz ailem ailem tanınan insanlar Bizim yaşadığımız şehirde herkes babamı tanır onun tek kızıyım bir abim var o kadar ve o yaşta iken ilişkimizi onaylamazdı biriyle buluştuğum direk babamın kulağına giderdi
dışarıya çıkarken bile babam kızar ama başka şehirlerde özgür bir hayatım var şimdi olduğu gibi
Şu an hangi sehirdesin peki bidr ozman sevgilinle kac yas vardi aranizda
çok yaş Vardı
İstanbuldayım
Hmm ayni sehirdeyiz ileti atar misin biraz konusalim benimde derdim var
noo...
İlginc sen bilirisn
Beş yıl boyunca buluşmamak ne demek
buluşmadık çünkü ozmanları ben 15 yaşındaydım şu an 20 yaşındayım
ne peki bu biri sevgilin oldumu dediğinde ne demeliyim
teşekkürler ben ne diyeceğimi bilemedim sorduklarında
çünkü ilk sevgilim oydu flört te denile bilir
evet kesinlikle ama insanlar sevgilim oldu dediğimde
Nasıl hiç sarılıp öpüşmediniz el ele tutuşmadınız diyorlar inanmıyorlar
uzaktan desem yine inanmıyorlar
evet değiştim çocuktum ozman
hatalar yapar herkes
Hayır sevgili olmamışsınız
Açıldınız mı her konuda?
öpüşmeyen çiftlere sevgili deme
Hayır.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Ah canım ya, zor bir durum gerçekten. Beş yıl uzun bir süre! 😌 Uzak ilişki ya da değil, sevgi ve duygular karşılıklıysa o bir ilişkidir. Ama kimseyle fiziksel olarak bir şey paylaşmadan, göz göze gelmeden ilişki yaşamak bazen eksik hissettirebilir. Sen de hissettiğin duygusal tatminsizlik yüzünden ayrılmış olabilirsin.
Sence, fiziksel olarak bir araya gelmemek, ilişkiyi tam anlamıyla yaşamamak gibi hissettirmiş olabilir mi? 🌟