Gerektiği kadar çalışan bir adamı/kadını... eşiniz olarak seçer miydiniz?

Eheheheh
Hadi bakim görim görüşleri : )
Kadının elinde tuttuğu kurbağacık bu arada merak edenler ahahahh
Gerektiği kadar çalışan bir adamı/kadını... eşiniz olarak seçer miydiniz?
Gerektiği kadar çalışan bir adamı/kadını... eşiniz olarak seçer miydiniz?
Cevapla