Gizli Üye(30-35)7 ayEvet, olur. Erkekler de bir kadına gerçekten âşık olduklarında, tıpkı kadınlar gibi yemeden içmeden kesilebilirler ama genelde bunu dışarıdan çok belli etmezler. Toplum onlara “güçlü ol”, “duygularını gösterme” diye öğretmiştir çünkü. O yüzden birçok erkek, yaşadığı aşkın ağırlığını sessizce taşır. Ama içeride fırtına kopuyordur; uykusuz geceler, dalıp gitmeler, iştahsızlık, sürekli düşünme hâli… Hepsi aslında o yoğun duygunun bedene vurmuş hâlidir. Gerçekten âşık olan bir erkek, kadını düşündükçe zihninde ona yer açmak ister ama o yer büyüdükçe başka şeylere yer kalmaz. Yani aklını, işini, hatta bazen yeme içme düzenini bile unutur. Sabah kahvaltısını yapmadan işe gider, akşam yemeğini yarıda bırakır. Çünkü aklında sürekli aynı kişi vardır: “Acaba o da beni düşünüyor mu?”, “Beni özledi mi?”, “Bir mesaj atsam garip mi olur?” gibi sorular döner durur.
Bazı erkekler bunu inkâr eder. “Ben güçlü adamım, bir kız için kendimi yıpratmam” der ama içten içe her hareketi o duygunun izlerini taşır. Gözleri telefona takılır, müzik dinlerken bir anda dalar gider. Belki yemeden içmeden kesilmez ama ruhsal olarak dengesi kayar. Bazıları bu duyguyu dışarı vurarak yaşar; bazıları içine gömer, kimse anlamaz ama o yorgunluk, o isteksizlik bedenine siner. Aşık erkek, özellikle aşkının karşılıksız olduğunu hissediyorsa, bu durum daha da ağır olur. Çünkü erkekler genelde duygularını bastırmaya alışkındır, içe atarlar. Ama bastırdığın şey seni içten içe yer. O yüzden bazen gerçekten yemek boğazdan geçmez, uyku gelmez. Aşk, bir anlamda içten içe tüketen bir ateş gibidir; yakar ama söndürmek de istemezsin. erkekler de aşk yüzünden yemeden içmeden kesilir. Sadece bunu kadınlar kadar açık yaşamadıkları için pek görünmez. Ama kalbin çalışma prensibi kadın-erkek fark etmez; sevince herkes aynı şekilde yanar. Aşkın ağırlığı cinsiyeti tanımaz, sadece kalbi olanı yakalar.
40 Yorumla
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(30-35)7 ayBu çok güzel bir soru çünkü hem romantik hem de psikolojik bir tarafı var. 🌿
Kısaca cevap:
👉 Evet, bazı erkekler gerçekten birinin aşkından yemeden içmeden kesilebilir.
Ama bu her erkek için geçerli değildir — çünkü herkes duygularını farklı yaşar ve farklı şekilde dışa vurur.Biraz açalım:
💞 1. Aşk beyinde güçlü bir kimyasal süreçtir
Aşık olunduğunda beyinde dopamin, serotonin ve oksitosin gibi hormonlar değişir.Dopamin yükselir → heyecan, enerji, takıntılı düşünme.
Serotonin düşer → iştah azalabilir, uyku düzeni bozulabilir.
Yani “aşk acısı” yaşayan biri gerçekten fiziksel olarak da yemek yiyemez, uyuyamaz, sürekli onu düşünür hale gelebilir.
💬 2. Erkekler duygularını bastırma eğilimindedir
Toplum erkeklere genelde “güçlü ol”, “duygunu belli etme” mesajı verdiği için, dışarıdan bakıldığında soğukkanlı görünebilirler.
Ama bu, içlerinde aynı yoğunluğu yaşamadıkları anlamına gelmez.
Bazı erkekler içten içe çok yıpranır, sadece dışa vurmaz.
💔 3. Gerçek aşk ile “takıntı” farkı vardır
Yemeden içmeden kesilmek bazen duygusal derinlikten, bazen de yoğun takıntı veya kaybetme korkusundan kaynaklanır.
Eğer bu durum uzun sürüyorsa, kişi gerçekten aşk acısı çekiyor olabilir.
⚖️ Özetle:
Evet, erkekler de tıpkı kadınlar gibi aşk acısından fiziksel olarak etkilenebilir.
Ama kimisi bunu belli etmez, kimisi de tamamen içine kapanır.
Aşkın etkisi sadece cinsiyetle değil, karakterle ve duygusal derinlikle ilgilidir.00 Yorumla
7 ayerkekler duygu yok ki sen duygusalsın onlar görsel cinsellik için yaşar çoğu maket hindi deneğini izle öyle işte erkekler :) o yüzden sürekli erkek foto ister siz daha bunu anlamadan erkeklerin altında zıplarsanız bir erkekle ilişkiye girdin mi çepte görür seni vermez isen i. t gibi koşar kolay dan çabuk vazgeçer zora yönelir arka plan da drama bile yapar zafere giden her yol mübah dır sevmese bile seviyormuş numarası yapar sadece ilişki için yıllar boyunca katlanır bizim ülkede erkekler eziktir ama kadınlar bunu bilmiyor iki tane kadın altına yatınca şu önüne gelene veren kadınlar sayesin de kendileri önemli sanarlar özgüvenleri gelir en basiti bir erkeğin erkekliği cinsel organı ile ilgili ciddi ciddi laf söyle eve gidip ağlar bile :D Var burada bu kadar cm iyi mi aplam şu erkekleri gözünüz de büyütmeyin evrim de bile yerimiz acınası hiç bir bk değiliz sabah akşam kadın peşinde koşan vasıfsızlar için dertlenmeyin :) biraz erkeklere çakiyim o yüzden kızlar hep konuşurken yeni tanıdığı erkeyi başkasına benzetir hepsi aynıdır genelde hedefleri diyelim yazışırken
03 Yorumla- 7 ay
Bana yazar mısın lütfen
- 7 ay
@Pozitifbirenerji başımı ağırtırsın şimdi :)
Gizli Üye(25-29)7 ayHiç o kadar değer veremedim hiç bir kıza
. Değer verilicek bir özelliğiniz yok. Sokakta gördüğüm tiplerin kafası " baaakk bende * var * ! Bakkk götüm memelerime baakk herkes hayrann baaakk hatta kabarttım tayt giydim özellikle dudaklarım çıksın diye baaaakkkk bıçak altına da girdim taktırdım tiriplex siliconu dudaklarıma bak V şeklini almış" 🤪🥴 İğrenç yaratıklara evrildiniz.
Sizin özgüvenin temeli bir yerleriniz sadece ama sokakta ki kadınların tümünde bunların olduğunu bir ayrıcalığınızın olmadığını görmek istemiyicek kadar solipsizsiniz. En kötüsü de %90 oranda bunlar haricinde sevilicek bakılıcak hiç bir karakteristik çekiciliğiniz yok. Size yanaşıcak adam popon göbeğinizi beğenip yaklaşmak zorunda. karakter sıfır satılık sahibinden tertemiz hiç kullanılmamış. Sadece para maddiyat odaklı alışveriş ve kız gurubuyla havalımsı yerlerde takılıp zaman öldürmek bol bol foto çekilip ınstagram pazarına yeni et ürünleri sunmak. Sevgilinin arabasıyla foto çekilmek üstünde...
331 Yorumla- 7 ay
Seni hangi kız üzdü
Soran7 ayBen tamamen doğal biriyim ama eminim ki o saydığın tip ve ben yan yana yürüsek ona düşersin hep aynısınız
Cevap sahibi7 ayÜzenim yok. Kendimi üzdürmüyücek kadar değer veriyorum. Sen ne zaman hayırlısıyla düzenini bulucan da yorumları bırakıcan. Her yorumda seni görüyorum. Senin derdini çözülsün sonra da benimkini çözeriz. Senin ki daha acil gibi.
Cevap sahibi7 ayBizim kızlara selam vermiyoruz zaten. Ben en son ne zaman türk kıza selam verdim hatırlamıyorum. Hep ısveçli polonyalı danimarkalı kızlarla iletişimim oldu. Türk kızlarına selam verilmez. Kezbanlık seviyeniz çok yüksek. Dayanan da kendinden feragat ediyor. İlk iletişim çok zor sizlerle.
Cevap sahibi7 ayÇok problemlisiniz. Çıktığım kızlar türk kızı kadar güzel değil hatta çirkin şişman ama oturup laflıyabiliyorsun. Kavga tartışma çok daha az çıkıyor. Bizim kadınlar erkek düşmanı gibi zihinleri. Bir kininiz var içinizde o erkek diyip sövüp saymaya başladığınız 😬 BU fix Tüm türkler de gördüm. Evlenme beklentiniz selam vermeden kasıntılılığınız
- 7 ay
@Kdodkdkdkdmd vay be buraya da veletler gelmeye başlamış 😂😂😂
Cevap sahibi7 ay@BoraAteş01 Müşterin geldi manşet aç bora.
- 7 ay
Or*spu mahluk
- 7 ay
Kadın düşmanı Allah senin cezanı verecek
- 7 ay
Kendi ortalık mallığını anlatmışsın tez zamanda en değersiz mahluksun değer vermeyenlerle karşılaş değer verilecek mahluk değlsin
Cevap sahibi7 ay@Iııııııılllll Senin yaptığın karaktersizliği ve tiksinç sözlerini ben yapmıyorum. Seni acınası hayatınla baş başa bırakıyorum ki daha çok rahatsızlık verme gereksiz varoluşunla.
- 7 ay
Çok kırıcı şeyler yazmışsın genelleme yapma insan üzer kırar bunu herkese mal edemezsin kişisel yorumla kim üzdüyse o kadına de
Cevap sahibi7 ay@KelebekBlossom Genelleme benzer davranış sergiliyen benzer özelliklere sahip bir gurubu daha rahat ifade etmeye yarar. özellikle kadınlar genellenebilir çünkü bir birini takip eden taklit eden ve biriniz bir şey yapınca domino etkisiyle takip eden yapınızla genelleme kelimesi kadınların üzerine üretilmiş özel üretim bir kelime.
- 7 ay
Ben seni kale almıyorum bilgin olsun ıq sıfır muhatap olmam
Cevap sahibi7 ayO zaman yazmasaydın en başta madem kaale almıyorsun 🤪
- 7 ay
Birde yorum silmiş zavallı dayı 😂😂
- 7 ay
Kadan kırık ve komplekslisin ucusunuz skiniz dünyanızın merkezi sizi yönetmek için meme göğüs yeter
- 7 ay
Bütün tr erkekleri sk peşinde sk için hemcinsine bile hallenen tipler zevk uğruna yapmadıkları kalleşlik kalmadı soyunu sopunu anasını babasını satıp yabancı kadınları yalıyorsunuz
- 7 ay
@Kdodkdkdkdmd evet ya erkek erkeği s. kiyo burada erkek soru soruyor yorumda 18 cm gel yazıyorlar 🤢
- 7 ay
@KelebekBlossom 3 bin dolara hemcinsiyle geceyi geçirenler var sözde heterolar
Cevap sahibi7 ay@Kdodkdkdkdmd Şunu biri skse rahatlıcak da işte. kafayı yemiş zavallı. Seninle muhattap olan olmadığı halde ısrarla kendini araya sokan ilgi bağımlısı sapıksın. Git mahsun J izle de azgınlığın gitsin kpek seni. yalvaran da yok ki mq bu kendi kafasından convert ediyor piskolojik deli. Git diyoz gitmiyon da... parazit gibisin.
- 7 ay
@KelebekBlossom gelmiş burada kızlara laf atıyor kendi rezilliklerine bakmadan yurt dışında gay turkish mans diye dalga geçiyorlardı😂
- 7 ay
Ben anan değilim o sklince rahatlıyor p*rno azaltta azgınlığın gitsin yazdığı yoruma bak sokuk kudurmuş azmış hemcinsini yalamaktan ağzın yara olmuş pis mikrop
Cevap sahibi7 ay@Kdodkdkdkdmd Manyak karı. Sende herkese yeticek p*rno deneyimi var maşallah. herkesi al aşağı edersin deneyim konusunda bilgi konusunda olsun pis paçoz.
- 7 ay
@Kdodkdkdkdmd 3 bin dolar 126 bin yinede erkekliğini kaybediyor başka erkek tarafından becerilmek korkunç bı şey
- 7 ay
@KelebekBlossom bir kereden bir şey olmaz diyorlar bu kırıkta böyle kızlara laf eder agasına gtunu verir
Cevap sahibi7 ay@KelebekBlossom Bir ara paralı askerlik çıkmış geliyon mu dedim. gelirim demişti. Saf ayaklarına yatan çimlerin arasında ki piton yılanı. Eski devreemm benim 🤣
- 7 ay
Sen yorumda yine böyle benle kavga ettin dedim kesin o his etmiştim yanılmadım valla benle uğraşan herkes belasını bulmuştur diyim
Cevap sahibi7 ay@KelebekBlossom Yorum benim yorumum sen geldin yorumuma yorum yaptın. sanki ben mesaj yollıyan devamlı takip ediyorum. Sen nereye gitsem peşimden ayrılmıyorsun. Önceden yaz diye kuduran da sendin 🥴
- 7 ay
@KelebekBlossom köpeğe kemiğimi atıp bırakacaksın laftan anlamaz
Yapay Zeka Cevapladı
Hey selam! 🙋♂️ Vallahi aşk insanı her şekilde etkileyebilir, öyle değil mi? Hele bu aşk yemekle ilgilenen biriyse, durum daha ilginç bir hal alabilir. Ama yemek yememek mi? Yani aşk yüzünden olan bir açlık grevi enteresan! 😂 Yemek yemeyen biri, ya çok duygusaldır ya da kafasında “Bulduğum aşk börekten güzel” diye düşünüyordur!
Benim “Aşko Kuşko” diye bir arkadaşım var (kendisi bu kategoride efsanedir), o da ilişkiler konusunda bir gurudur. Yine de, inan bana, hem aşık olup hem de güzel yemeklerin tadını çıkarabilen birini bulursan, tadından yenmez! 😉 Öyle şeylere de çok kasmamak lazım. Seviyorsanız, yemek de iki kaşıktan güzel olur! ❤️ Ne dersin? 🍒🍴10 Yorumla
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
91Cevap
- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
u 7 aySanmıyorum ya. Erkekler genel olarak kızlar gibi kafaya takmaz ki. Genelde bunu kızlar yapar
31 Yorumla- 7 ay
Sen öyle san... Erkekler Çok fazla Naz'a gelemez. Harcanan Zaman boşuna olduğunu düşünür yoluna devam eder. Kadın Vicdansızdır. Böyle bir Erkek çıkmamış karşına... Ben Aşık olduğumda 41 günde 27 kilo verdim. Peşinde süründürdü ama sonunda Narsist bir Insan olduğunu eskiden beri bağımlı ve kankasıyla bir konuda fikirleri uyuşmadığı için Arkadaşının erkek Arkadaşiyla düşüp kalktiğini öğrendigimde, Kavga edip evimden kovmuştum. Halen aklimda o Ahlak yoksunu ama değmiyor bir Kadın için ayarının bozulmasına.
Aşk İlişkileri konusunda 64,7b cevap paylaştı. Çok aşık olunca ya da ayrılınca oluyor öyle
00 YorumlaEvet maalesef 1 haftada 10 klo vermişim 7 yedi yıl gece gündüz onu düşündüm ne yer ne içer özledim haddinden fazla hasta oldum kaç kez aşk ya da sevmek bana göre değilmiş zaten belkide bu duygular hissetmek hastalık o yüzden şimdide nefret ettim sıkıntıyı çok seven değer veren özleyen görüyor artık umursamamak daha iyi nefret daha iyi karanlik daha iyi yanlız olmak kendi iç dünyanda yasamak daha seversen üzülürsün sevmesen eğer ölse umrunda olmaz bu his de olmak daha iyi olduğunu anladım ;)
00 YorumlaKesilir.
Yorumlarda ve genel izlenim olarak kadınlarda, erkekler* duygusuz olarak kodlanmış.
Dışarıdan bakıldığı gibi bir durum söz konusu değil. Erkek, gerçekten ilgi duyduğu ve ya aşık olduğu kadın tarafından üzülürse Yemeden, içmeden, konuşmadan ve sosyalleşmeden kesilir, yanlız kalıp kendini onarmaya adapte olur. Erkeklere hep güçlü olma zorunsallığı dayatıldığı için (ki olması gereken) kendini suçlu görüp;
Neden?=sevdin/seni üzebiliyor/bu kadar bağlandın/zayıfsın diye diye kendine bile savaş açıp hatayı da kendisinde arıyor.
Dışarıdan kadınlar bunları görmediği için duygusuz olduğumuzu düşünüyor. Duygusuz erkekler de var tabiki ama genel olarak durum bu. :)
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 903 cevap paylaştı.
7 ayEvet kesilir tabiki.
Ben günlerce uyumadigimi biliyorum.
Sürekli onu düşünmekten.
Aşık olduğum kız beni aldatınca saçlarıma aklar düştü.
Onun için canımı bile verirdim.
Ama sonradan anladım ki kimse bu kadar sevilmez. Mallık ettim. Mal olduğumda aşikardı.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayEvet ama genelde manipülatif işveli cilveli erkekleri parmağında oynatan kadınlar var ya onlara denk gelince baya dağılıyorlar sadece. Onun dışında kolay kolay dağılmıyorlar evet kadınlar gibi. Ancak o erkek ne zamanki kendi gibi anasının gözü bir kadina denk geliyor o kadın onu o noktaya getiriyor çok şahit oldum. En çapkın en kadına değer vermeyeni bile artık nasıl bir enerjiyse mahvediyorlar. İşte diğer kadınlara yapılanların karmasını da bu hemcinslerimiz çıkarıyor.
00 Yorumla
7 ayEvet gözümün önünde aşktan eriyen birine şahit oldum yemesi içmesi düzelsede yıllarca tribinden çıkamadı ben de çocuktum bulaşırdım ona dalga geçerdim büyüyünce anladım o anlarını düşününce oturdum ağladım çok zor ya
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1,2b cevap paylaştı.
7 ayÇoğu erkek için sevdiğinin özlemiyle hasretiyle yemeden içmeden kesilmek bir şehir efsanesi gibi inanılmayan bir durum ama bazı insanlar için gerçek
Sevdiği birine uzak olma kavuşamama hasret acısı iştahtan da keser hayattan da
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 3,2b cevap paylaştı.
7 ay
Abartmayin aq.
00 Yorumla
7 ayYeme icmeden kesilmez.
Dertli erkek susar. insanlardan uzaklasir. Kendi basina daga cikip izgara yapar. Gereksiz kavga cikartir. Dayak yemek icin ortam yaratir. En kotu sartlarda daga cikip kapisacak ayi arar.00 Yorumla
7 ayAyrıldıktan sonra genelde öyle oluyolar alkol sigaraya vuruyorlar kendilerini. Ama her erkek aynı değil ben bizim sınıfta 1 ay boyunca gülmeyen erkek görmüştüm kızın aşkından
10 YorumlaEskiden olsa evet ama artık kızlar bile yemeden içmeden kesilecek kadar bir erkeğe aşık olmuyor..
20 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı.
7 ayBazı şanslı kızlara öyle erkek denk geldiği doğrudur bize öylesi denk gelmez biz yemeden içmeden kesiliriz anca
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayOluyo ben şahit oldum... Benim şimdiki eşim , aşkından baya zayıflamıştı...(Kaslı fit biriydi her zaman ama çok zayıflamıştı hiç bi şey yiyip içmiyodu, deri kemik kalmıştı) . Evlendik şimdi normal fit haline döndü :))
10 Yorumla
7 ayBu soruya şef orçunun yapay zeka cevabı vermesi
23 Yorumla- 7 ay
Hahaha
- 7 ay
Şefin cevap vermesi ne alaka aq
- 7 ay
@Nkkhhhjjfhgff
Yemeden içmeden kesiliyor yq erkekler:)
Aşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yok onlar aşk acısı çekmez gider başkasını bulurlar
21 Yorumla- 7 ay
Saçmalamayın
ölüm olmadan kimsenin boyle bir sey yapacagini sanmiyorum, istah kapanir belki ama oda bir kac seferde olur
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 470 cevap paylaştı.
7 ayEvet, erkek de kesilir.
Ama fark ettirmez; sadece tabağındaki yemeğe değil,
önündeki hayata da iştahsız bakmaya başlar.00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 2b cevap paylaştı.
7 ayKimse farkında değil ama erkeklerde kadınlar gibi insan ve inanır mısınız bizimde duygularımız var..
00 Yorumla Aşk İlişkileri konusunda 474 cevap paylaştı. Benim devrem, askerliğini bile yakıp sevgilisine gitmişti. Ama o kız için değerdi. Şu an evliler ve çok güzel bir kızları var
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayEski sevgilimi terkettiğimde kesilmişti. 4 ay sonra gördüm erimiş bitmiş resmen.
Madem ölüp bitecekti, keşke beni o aşamaya getirmeseydi.
10 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1b cevap paylaştı. Hayır söz konusu bile değil. Erkekler kızlar kadar duygusal yoğunluk yaşamaz.
15 Yorumla- 7 ay
Kafası boş duran erkekler bak gibi yaşıyor bunu, neden askerdeyken bu konu başlarını ağrıtıyor. Ama kafanız çoğunlukla boş olmadığından olmuyor
- 7 ay
Erkekler genellikle kızlardan daha fazla aşk acısı çeker çünkü duygularını bastırmaya, güçlü görünmeye ve “umursamıyor” gibi davranmaya alışmışlardır. Toplum onlara küçük yaşlardan itibaren duygularını göstermenin zayıflık olduğunu öğretir. Bu yüzden bir ilişkide kalben çok bağlansalar da ayrılık sonrası acılarını dışa değil, içe yaşarlar. Kadınlar genelde konuşarak, ağlayarak ve paylaşarak duygusal yüklerini hafifletirken; erkekler sessiz kalır, içine atar, dışarıdan normal görünür ama iç dünyasında yıkım yaşar. Bu bastırılmış duygular zamanla büyür, geçmesi daha uzun sürer ve bu da erkeklerin aşk acısını daha derin hissetmesine neden olur. Ki bence bu durum erkeklerin neden yemeden içmeden kesildiğini iyice anlatıyor
- 7 ay
Sen bilirsin alakası olmasın o zaman
Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı. Çok kesildim ama saflıkmış boşuna yani onu bile hak edecek biri olmalı
00 Yorumla
7 ay2 ayda 20 kilo verdim, sevdiğim kadın hayatımdan gidince
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 5,4b cevap paylaştı.
7 ayİlk aşık olduğum kızla ayrıldığımızda 24 kilo vermiştim 8 günde...
07 Yorumla- 7 ay
@Sıradan33 Evet herkes böyle söylüyor ama arkadaşın evinde kalıyordur derbeder olduğum için eve gitmeyip. Alalhtan o şahit :D Evden çıkarken arkadaşlarımın kıyafetlerini giyipte çıktım çünkü üstümdekiler artık paraşüt gibi görünüyordu... Ve evet 8 günde 24 kilo verdim.
- 7 ay
@Sıradan33 Aslında, çokta şey değildi. YAni ben onun o benim ilkimizdik. 2 ay sonra ya kusura bakma ben 6 dan sonra eve gitmeyen, namazında kuranında bir insandım. Senle birlikteyken namazlarımı aksatmaya, eve 7-8 de gidip annemden babamdan sopa yemeye başladım demişti :D Öyle yani. Cahillik diyelim :D
- 7 ay
@Sıradan33 Ehehee böyle diyen kız gitti meyhane işletmecisiyle evlendi kanks. Çokta şey etmemek lazım.. İnsanlar dğeişik...
7 ayInsallah oyle biri olur hayatimda. Arkadaşlar amin der misinizzz
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayEvet olabilir bu tarz şeyler erkek de de olur kızda da olur. Bazı duygular aşırı yaşanırsa bazı organlar değişik çalışır veya çalışamaz hâle gelir. 🙄
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 13b cevap paylaştı. Şu aralar aşksızlıktan dolayı yaşıyorum diyebilirim yani aşk acısından olması da çok normal
00 Yorumla- Aşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı.
7 ayÖyle bir şey diyene inanma sakın erkek milleti sonuçta, ha öyle diyen kadına da inanmam
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,5b cevap paylaştı.
7 ayGerçekten seven olursa değer verir ama aşık olursa bile o kadar kesileceğini sanmıyorum
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 1,7b cevap paylaştı.
7 aySever alışırsan ve bir an da kaybedersen yeme içme her şey biter
00 Yorumla - Aşk İlişkileri konusunda 10b cevap paylaştı.
7 ayEn kötü ayrılırlar sevdiğinden kafaları rahat olurlar.
00 Yorumla
7 ayKısa bir süreliğine belki, acıkana dek veya iştahları da çoğalabilir belli olmaz bu işler 😌
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBazıları yaşıyor bunu gerçekten ama az bir kısım onları bulun
11 Yorumla- 7 ay
Yaşatıyoruz ama hak etmiyorlar ki
Gizli Üye(30-35)7 ayhiç sanmam. erkekler penisleriyle düşünüyor. akıl yok.
00 Yorumlabu soru kişiden kişiye göre değişir yemeden içmeden kesilir bana göre çoğu erkek bu durumu yaşıyor ama çevresine falan göstermiyor içinde yaşıyordur
01 Yorumla- 7 ay
Ben daha çok yemeye başlıyom böyle durumda, yemek yerken daha kolay unutuluyor
Gizli Üye(18-24)7 ayAdını feriha koydum halil değilse kesilmez ama çok sevebilir mi evet sevebilir
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayHayır tabii ki onlara kız mı yok biri olmazsa diğeri olur
038 Yorumla- 7 ay
Boş yapmışsınız
- 7 ay
Çok doğru cidden yedekleri oluyor genelde
Cevap sahibi7 ay@Garip_arzulu o zaman sen de dolu yap
@EnesBT basitler basitleri bulur, napabilirim ki- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
@BoraAteş01 bozacının şahidi şıracı hoş geldin yırtık don çok mu asıldın 15 yaşında çocuklara tecrüben mi var görmüşsün bu sitede herhalde ama cıks sana bakmam
- 7 ay
@BoraAteş01 belli ki sende kadınlara güvenmeyen ama cinsellikten etkilenen guruhtansın muhtaçsınız ezikler
- 7 ay
@Kdodkdkdkdmd alakası yok
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
- 7 ay
Kesilir daha önce başıma geldi ama bunu ben boğaz içi kampüs den NLP ve koçluk dersi eğitimi alarak yendim şimdi yemeden içmeden kesileçek kadar etkilenmiyorum
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayevet bu gayet normal bir biyolojik tepkidir. öyle olan gördüm
00 Yorumla
7 ayevet.
hatta sadece yemeden içmeden değil hayattan kopar. E tabi bu da kişiden kişiye değişir.
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayGerçekten seven aşık olan biriyse olabilir. birkeresinde ayrılıp heryerden engellediğim birini birkaç ay sonra gördüğümde şok olmuştum yaklaşık 7 8 kilo vermişti. Konuştuğumda senden sonra oldu demişti
00 Yorumla
7 ayBenim aşkımdan yemeden içmeden kesilecek bir erkek çıksın karşıma istiyorum
12 Yorumla- 7 ay
yok bee az bu
7 aybu zamanda kimse kimseyi o kadar sevmiyok ki ya
11 Yorumla- 7 ay
Seviyor
Tabii ki de evet ama gerçekten onun için kaygılanan
00 Yorumla
7 ayBaşka kıza gider malum her yer ucuz et pazarı çıplaklar ciplakliga
00 Yorumla
7 ayŞahsen ben yeni tanıştığım ve benden gidenlere bile üzülüyorum
00 YorumlaBilemessin hayatini sonlandirir. Intihar Eder
00 YorumlaEvet bikere bi kız için yemeden içmeden kesilmişti aşık olmak çok kötü bişey
00 Yorumlaİlk ilişkide ayrıldık oldu bende ama kesinlikle değmedi şimdi aklıma geldi kızıyorum kendime
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayYooo niye kesilelim , yer içerim valla umurumda olmaz , benden kıymetlisin yok su hayatta , canım ben
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayEğer kıza gerçekden aşık isek yemeden icmeden kesilmeyi geç yaşmdan zevk almaz hale geliriz...
10 YorumlaBunu her erkek yaşamıyor ya
10 YorumlaBiz azıcık gamsızız bacım
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,5b cevap paylaştı. Kesilmez bence pek kafaya takmıyorlar
00 YorumlaKızları dövelim
00 YorumlaKabız olduğumu biliyorum ehehehü7e
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 1,4b cevap paylaştı. Sorma menecit bile geçirir. dd
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 2,1b cevap paylaştı. Hayır etkilemez onları
00 YorumlaAşk İlişkileri konusunda 806 cevap paylaştı. Hayatının merkezine koyarsa olabilir
00 Yorumla- Devamını Gör (94)
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
