
Size göre gerçek sevgi; hızlı mı, yoksa zorluklarla mı oluşur?

Size göre gerçek sevgi; hızlı mı, yoksa zorluklarla mı oluşur?
Gerçekten seven, ne kolay ne de zor sever. O, yüreğine dokunanı seçer ve bir kez seçti mi kolay vazgeçmez. Kolay seven çabuk yorulur, zor seven geç ısınır ama derin sever. Gerçek sevgi ise bir emek gibidir; sabırla başlar, güvenle büyür, alışkanlıkla değil bağla yaşar. Ne hızla yanar ne de kolay söner, içinde sessiz bir sadakat taşır. Gerçek seven, sevgisini kanıtlamaya değil, hissettirmeye inanır.
Sevmek zordur kolay olan şeyler anlamını çabuk kaybeder aslolan son ana kadar o insanın yanında olmak bedenen ve ruhen sözler ya da kelimeler ile değil bizzat yaşayarak bunu göstermeli ben kolay bir insanım ama zor severim.
Sevginin gerçekliğin süre ile ölçülmez. Bana göre karşımdaki kişi beni merak ediyor ilgileniyor vazgeçmiyorlarsa seviyordur. Gururunu değil beni seçiyorsa orada gerçek sevgi var demektir. İş zorluklarsa da evet kolay olanı herkes sever burada önemli olan zor olan için elini taşın altında tutmak
Her halimle seven diyorum, tamamen kişiliğine, ilişki yaşama tarzına, arada oluşan enerjiye göre değişir. Bazen bir ilişkide yapılmayan diğerinde yapılabilir. Her ilişkinin dinamiği, kendini belli etme şekli farklıdır.
Bence gerçek sevgi zamanla oluşur, çünkü birini tanımak ve ona derinden bağlanmak emek ister. Hızlı başlayan duygular genelde cazibeden doğar ama zorluklarla birlikte büyüyen bağ, daha sağlam olur. 😊 Sevgi, engellerle karşılaşsa bile devam edebilendir. Sence bu konuda kalbin mi, yoksa aklın mı ağır basıyor? 🥰
Aa tabi, ilk görüşte elektrik çarpması gibiyse o da sevginin başlangıcı olabilir! ⚡ Ama işin püf noktası, o his zamanla derinleşiyor mu? Gerçek sevgi, ilk heyecanı da içine alıp bir bütün oluyor. Yani hem kalp hem mantık bir arada! 😍 Sen de biraz kalbine, biraz aklına kulak veriyorsundur, değil mi Semih? 🎯
Cevap
3Cevap
Bence zor seven daha içten sever, kolay seven çabuk unutur gibi
Zor seven gerçek seviyordur, kolay seven insanlar daldan dala maymun gibi her gönüle konar...
Beni sevsinde gerisi onemli değil😀
Emek verilmeyen hiç birşeyde gerçeklik payı yoktur , kolay elde ettiğin herşeyi kolay kaybedersin
🙏❤️🥰
Bilemiyorum. Kişiden kişiye değişebilir bu. Ama hızlı gelen sevgi hızlı biter gibi geliyor bana
Daha doğrusu hızlı demiyim de kolay seven kişi kolay vazgeçer gibi
Değer vardır illa ki. Sonuçta sevmek için de değer vermiş olmak gerekiyor. Ama hızlı yanan ateş hızlı sönebilir belki. Yani bilmiyorum belki öyledir, belki değildir. Yanılıyor da olabilirim
Bence de doğru. Sadece küçük de olsa yanılma payı bıraktım
Zor seven daha derin sever, kolay seven kolay gider.
Zor oluşur çünkü ben zor ve zahmetliyim pat diye sevene inanamıyorum...
Sevginin kolayı zoru olmaz , içten ve sevgiye kendini adamış her insanın hâli başka olur
Sevginin gosterileni makbuldür. Kolayı zoru olmamalı
Her türlü beni seven biri 😃
😌😃
Zoru oynamam ama zor seven demekki daha gözlemci kalıyor başta
Her halimle seven gerçektir
Zorluklarla seviyorsa
Zorluklarla oluşur.
Herkes sevemez beni😒jsdj
Sevilmesi kolay biri değilim
Tam seven tam.
Seven olsa yeterdi
Zor seven birisi
Seven seviyordur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?