Mesaj atmayan erkek ağırdan mı alıyor öyle kenarda mı tutuyor?

İki kere buluştuk. İlkini o çağırdı. Ciddi şeylerden evlilikle ilgili fikirlerinden konuştu. Konuyu oraya getirdi. Yaşımı falan tam öğrendi. Emin değildi benden sonra mezun olmuştu. Mesajlarda soğuk olduğunu insanlar söylüyormuş bunu paylaştı. Sevdiği yemekelrden bahsetti. Ben sormadım hepsini kendi anlattı.

ikinci daveti ben ettim. Geldi hemen. Son dakika çağırmama rağmen. Ama ben atınca Mesajları cevaplıyorsa da kendi merak edip bir günde ne yapıyorsun yazmıyor. Fazla ağırdan alıyor diyerek kendimi kandırıyorum gibi. Gelecek planlarından bahsediyor olsa da kendime sebep arıyor gibiyim. evlendirmeye çalışan iş yeri arkadaşlarından bahsetmişti. Evime bıraktı her buluşmada hesapları bana ödetmez ama topu topu iki buluşma.

Hoşlanan ilgisi olan yazmaz mı? Merak etmez mi?

Kafamı karıştırıyor ve yeni biriyle tanışmak istiyorum

Mesaj atmayan erkek ağırdan mı alıyor öyle kenarda mı tutuyor?
Cevapla