Sırf sosyal anksiyetem olduğu için beni prenses gibi hissettiren sevgilimden ayrılmayı düşünüyorum yanlış mıyım?

Avm de veya dışarda el ele tutuşunca geriliyorum sapsalimsi oluyorum, dışarda öpünce tuhaf oluyorum vs vs, beraber vals yapalim filan diyor ya bunlar benj çok geriyor. Hatta senjn kalabaliga bi rahatsızlığın mi var diye sordu ve bunun farkına varması kötü hissettirdi. O olduğu için gelişemiyorum o yüzden ayrılcam ama bana mukemmel iyi davranıyor çantamı eşyalarımı hep taşıyor canım bişey isteyince alıyor, hastalanınca ilaç filan aldırıyor vs. bilmiyorum napicam ya

Güncellemeler
7 ay
sanki ben onla zaman geçirince biseylerden geride kalıyorum gibi
Sırf sosyal anksiyetem olduğu için beni prenses gibi hissettiren sevgilimden ayrılmayı düşünüyorum yanlış mıyım?
Cevapla