Uzak mesafeli 22 yaşındaki erkekle 26 yaşındaki kızdan olur mu?

Hiç buluşmadık, sanalda kaldı konuşma. O Antep’te, ben Bolu’dayım.
Ben 4.5 yaş büyük ama öyle durmam, minyon duruyorum.
Neyse işte, öyle sanalda anca teldən konuştuk falan, mesajlaştık ama görüşme olmadı.

Ciddi değildik falan ama beni çok etkiledi, çok beklentiye girmiştim.
Çünkü aramızdaki enerji, kimyada iyiydi ama yetmedi.

Sizce neden olmadı?
Uzak mesafeli 22 yaşındaki erkekle 26 yaşındaki kızdan olur mu?
Cevapla