IIs yerinde hoslandigim cocuga acildim nasil davranmaliyim?

ayninyerde çalıştığımız çocuğa açıldım size karsi ilgim var diye oda siz cok guelryuzlusunuz sizi hic abalamdim digerleri cok gumnyyro onlarnolsa anlardim belki dedj. yeni 4 yıllık biniliskiden çıktım 1ay oluyor dedi iliski biteli kimseyi kırıp üzmek istemiyorum dedi sizin ilginizden farketmedim dedi bende sprun degil dedim bilin diye soyledim dedim 1 2 hafta sonra bi kahve içelim dedi neden böyle dediki

IIs yerinde hoslandigim cocuga acildim nasil davranmaliyim?
Cevapla