Kavga ettıgımızde esım telefonu suratıma kapatıyor Bu durumda daha sınır oluyorum ne yapmalıyım?

Esımle huzurumuz bozulmasın dıye coçuklar var dıye anlaşmazlıkların sonunda arayan hep ben oluyorum. Kendımı gururlu bıle bulmuyorum artık. Kırılıyorum ya farketmıyor ya önemsemıyor. Ona göre çantada kekliğim hep. Sevgımi zaaflarımı bılıyor ve önemsenmedıgımı hıssedıyorum. Sizce ne yapmalıyım.
Kavga ettıgımızde esım telefonu suratıma kapatıyor Bu durumda daha sınır oluyorum ne yapmalıyım?
Cevapla