22 yaşındaki erkek uzaktaki, sanaldan konustugu kızla?

Sanaldan konuşmuştuk bayadir. Görüşme olmadı. O Antep ben boludayim. 3 yıla yakın konuştuk ama aralıklı olarak sürekli değildi. O 22 ben 27. Yaşıt gibiyiz ama büyük hiç durmuyorum ondan bic ablası demzler yani bana yanyana görseler ama tabi olgunum bazı konualrda ona göre. Hiç ugrasmadi cabalamadi bende bitirdim. Yazma artık gerek yok sanal sanal nereye kadar. Bunca yıl olmamış bundan sonra da bişey çıkmaz dedim.
22 yaşındaki erkek uzaktaki, sanaldan konustugu kızla?
Cevapla