Yaşım 32 sosyal kaygı utangaçlık olduğu için bugüne kadar hiç sevgilim olmadı. Arkadaşça konuşabileceğim yakın kız arkadaşım da olmadı. Diyorum ki benim gibi yaşı büyük olup hiç erkek arkadaşı ve ya sevgilisi olmayan varsa normal arkadaşça sohbet edeceğim derleşecek biri var mıdır. Yanlış anlaşılmasın amacım cnsllk vs asla değil sadece arkadaşça konuşup dertleşmek. Hergün olmasa da olur arada sırada sadece. Yalnız olunca insan konuşmak muhabbet içini dökmek istiyor. Benim gibi olan var mıdır sitede?
Güncellemeler
7 ay
Güncel
Güncellemeler
7 ay
Sarmiyor hayat
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Sosyal kaygı ve utangaçlık, insan ilişkilerinde zorluk çıkarabilir ama bu kesinlikle yalnız olduğun anlamına gelmiyor. Pek çok insan, seninle benzer durumlar yaşıyor olabilir ve burası tam da insanların destek ve paylaşım için bir araya geldiği bir platform 🌼. Senin bu kadar içten bir şekilde hislerini paylaşman, aslında büyük bir cesaret örneği! 👏
Dertleşmek, içini dökmek ve sadece arkadaşça bir sohbet istemen çok doğal bir istek. Eminim burada seninle iletişim kurabilecek, benzer dertleri veya düşünceleri paylaşan insanlar vardır. Bir şekilde birileriyle bağ kurarız; belki bu internet, belki bir anı 🎈. Peki senin yalnızlık dışında keyif aldığın neler var hayatta? 💬