Sevgilimi seviyorum ama ayrılma isteğimde var bana hiç kötü lafı sözü olmadı hiç benimle tartışmıyor aynı üniversitedeyiz?

Ikimizde öğretmenlik okuyoruz o sosyal bilgiler ben felsefe Üşüdüğümde montunu veriyor atkısını veriyor elimi ısıtmaya çalışıyor sürekli bi yere gittiğimizde o ödüyor hesapları bana ödetmiyor elinden zehir olsa içerim diyor cocuk köyden gelmiş bide belkide o yüzden içinde kötülük yok sessizde bi çocuk zaten ama neden benim içimde bi ayrilma isteği oluyor niye bilmiyorum ama istemiyor gibiyim onu neden bende anlamadım ne yapmam lazım lütfen yardımcı olun bana 😔😔

Sevgilimi seviyorum ama ayrılma isteğimde var bana hiç kötü lafı sözü olmadı hiç benimle tartışmıyor aynı üniversitedeyiz?
Cevapla