Uzun ilişkiden çıkalı 1-2 ay olmuş bir erkeğin o kişiyi unutup unutmadığını nasıl anlayabilirim?

3 haftadır biriyle görüşüyorum ve daha geçen gün exler konusu açıldı. Bilerek onun ağzını yoklama amaçlı sorular sordum ve 5-6 yıllık ara verip geri barışmalı saçma bi ilişkisi olduğunu ve daha bir iki ay önce ayrıldığını öğrendim. İlişkiyi kendisinin bitirdiğini belirtti. Açık açık unutup unutmadığını sordum, o da bana unuttuğunu söyledi. Ama benim düşüncem bi ilişki bu kadar uzun sürdüyse aşık olmuşlardır ve aşık olduğu birinden 1-2 ayda hemen vazgeçebilir mi emin değilim. Bunların da dışında benim yanımdayken gayet normal davranıyo, uzaklara dalması veya düşünceli durması gibi durumlar söz konusu değil. Neyse bu konu çok kafama takılıyor işte. Eğer birini unutamadıysa ilişkiyi devam ettirmek istemiyorum, siz ne düşünüyorsunuz lütfen yardımcı olunnnnn:(

Uzun ilişkiden çıkalı 1-2 ay olmuş bir erkeğin o kişiyi unutup unutmadığını nasıl anlayabilirim?
Cevapla