Evlenmek istemiyorum ama ailem çok zorluyor napicam görücü usulü olur mu?

Kamu da çalışıyorum kiralik bir evde yaşıyorum çok şükür arabam var ve sürekli geziyorum tek başıma şehir geziyorum tiyatroculuk yapıyorum çok mutluyum erkek arkadaşlarım var ama sevgilim olmadı kimseye o gözle bakamadım aradığım tıp çıkmadı hiç olgun güvenilir temiz birini istiyorum ama yok ailemde çok zorluyor görücü usulü mantıklı mı?

Güncellemeler
8 ay
Dengim birini istiyorum ama yaşıtalrima bakıyorum çoğu evinde yatıyor çalışmıyor bile bazıları da üniversite okuyor o yüzden kendimden büyük birini bulmam lazım
Evlenmek istemiyorum ama ailem çok zorluyor napicam görücü usulü olur mu?
Cevapla