Sabahtan beri eski sevgili sorusu okuyorum, yahu bıkmadınız mı eskimiş şeylerden, iyi olsa ayrılmazdınız yani?

Ya neden bir insan sürekli eski sevgilisini arar, mesaj atar, sorar, merak eder falan.. bir salın ya , birmiş gitmiş.

Sabahtan beri eski sevgili sorusu okuyorum, yahu bıkmadınız mı eskimiş şeylerden, iyi olsa ayrılmazdınız yani?
Cevapla