Hiçbir sebep yok ama sevgilimin benden sıkıldığında ve aldattığı hissediyorum?

Aslında bakarsanız aramız çok iyi belli bir sebepte yok ama içimde benden sıkıldığı ve aldattığı hissi var benden sıkıldığını hissetme sebebim ilk günlerdeki gibi her boş bulduğu saniye bana mesaj atmaması ama aldattığı hissi için elimde bir sebep yok sizce bu his neden oluyor ve nasıl kurtulurum

Hiçbir sebep yok ama sevgilimin benden sıkıldığında ve aldattığı hissediyorum?
Cevapla