O kadar yakın olduk... sonra ayrıldık şimdi ben nasıl yeni birini sevcem evlencem çok uzak geliyor artık.. napcam ben.. ?

Beni bırakıp gitti.. kendine gelemiyorum. Yaşımda 26 evllik basksi var.. ama kimse yok bana göre olsda ben tm diyemem.. cnkü aklm hala diğerinde 10 gün oldu.. yaşama isteği bile yok.

O kadar yakın olduk... sonra ayrıldık şimdi ben nasıl yeni birini sevcem evlencem çok uzak geliyor artık.. napcam ben.. ?
Cevapla