İliski istemekte kararsız olmak?

Herkese selam. 3 yıl önce bosandim. 4 yaşında kızım var. Ailemin yanında yaşıyorum üç yıldır. Boşanma kararı alınca ailemin yanına memlekete dondun mecburen. Memleketim küçücük bir yer o yüzden kimseyle konuşmadim görüşmedim biri görse anında dedikodu olur benim önceliğim her zaman kızım ve ailem. ailemin yüzünü kizarticak bişey yapmaktan hep sakindim sakinmaya da devam edicem. şu an sağlik sorunlarım sebebiyle sol bacağımdan çok zor bir ameliyat geçirdim zaten issizdim şimdi de iş bulsam da calismayacak durumdayim maalesef kasim ayında da sağ bacağımdan olucam maalesef. 2 ay kadar yürüyedim tam düzeldim dedim tümörler diğer bacağıma da sıçramış. Tüm bunlar olup biterken ailem hep yanimda destek ama bazen yanımda biri olsaydı keşke diyorum bir hayat arkadaşım olsaydı. bir süre yalnızlığı seçtim evet ama böyle de ömrümü geçirmek istemiyorum sanırım. 32 yaşındayım fiziken de ruhen de ara ara keşke olsa diyorum sonra aman boş ver kafam rahat diyorum. Ama içten içe yalnızlık bazen çok boğuyor. Böyle ikilem yaşayan var mı?

İliski istemekte kararsız olmak?
Cevapla