Erkekler çok tuhaf ben evliyim ama aşka inanmıyorum?

Kocam bana saygı gösterirse seviyorum yoksa tiksiniyorum. Bu evlilik çocuklar için yürüyor gibi hissediyorum. Çok yoruldum sevilmememkten. sevilmek sevmek böyle bir şey değil tamam her şey para olmuş ama bence çok tuhaf ya evlilik 10 sene sonra neden ben kocamla TV izelemeyecegim neden el ele sokakalarda yurumeyecegim neden yan yana uyumayacagiz ki
Erkekler çok tuhaf ben evliyim ama aşka inanmıyorum?
Cevapla