Sevgilimle yapamadığım bi etkinliği bi başka erkekle yaşamam yanlış mı?

Mesela sevgilimle sinemaya gitmek istiyorum luna parka cluba veya etkinliklere katılmak istiyorum ama o asla isteklerimi yapmıyor ikna edemiyorum. Sonra dünyaya bir kez geldim diye 1 hafta başka erkekle veya kızla istediklerimi yaşayıp hiçbir şey olmamış gibi onunla konuşmaya devam ediyorum. Mesela bi erkeğin bana çiçek alması, beni arabayla kapıma kadar bırakması, Bana aşık olması, İçki masasında bana çok aşık olduğunu söyleyip gül alması, Benimle çocuklar gibi eğlenmesi, Arabada son ses müzik açıp bağıra bağıra şarkı söylemesi, Ki bir kızın da aşık bana aşık olması benim hayalimdi. Ve bütün bunları gerçekleştirdim. Ama tek bi kişi bütün bunları yapamıyor sınırları var. şu an çok mutluyum. Mesela sevgilim benim hayallerimi gerçekleştiriyor olsa bunları yapmazdım hiç.
Sevgilimle yapamadığım bi etkinliği bi başka erkekle yaşamam yanlış mı?
Cevapla