8 aylık sevgilimin doğum günü stsi?

Bu sorum genel olarak herkeze.

Geçen gün doğum günümdü gece 12 de 8 aylık sevgilim çok sade bir şekilde iyi ki doğdun askim +4 tane fotoğrafımız ile doğum günümü kutladı. Doğum günümden 2 3 gün öncede bir kızın sevgilisine hazırladığı özel bir edit ile doğum gününü kutlamış bu beni çok özendirdi kız arkadaşımda böyle aşırı soğuk sade bir şekilde st atınca aşırı zoruma gitti hatta yakın arkadaşım arayıp bana oğlum bu nasıl st bu kız hiç umursamıyormu böyle şeyleri dedi. Sadede gelmek gerekirse ben ayrılmayı düşünüyorum sizce bu sebepten dolayı ayrılmak saçmamı olur

Evet ayrılmalısın hiç umursanmıyorsun
Hayır ne saçma bir sebep konuşup haledebilirsiniz
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
8 aylık sevgilimin doğum günü stsi?
Cevapla