Özlediğinizde gel artık der misiniz😅 yoksa susacak mısın öylece kalıp?

Vallahi ben dedim🥳 gel artık ya evde hiçbir şetin tadı kalmadı en iyi arkadaşım yok, hiç bir şeyin anlamı yok dedim, koltukta yatar oldum yemek bile yapasım gelmiyor hazıra tabi olduk😅 neyseki geliyormuş iki gözümün çiçeği...

Özlediğinizde gel artık der misiniz😅 yoksa susacak mısın öylece kalıp?
Özlediğinizde gel artık der misiniz😅 yoksa susacak mısın öylece kalıp?
Cevapla