İnadına gurur yapar ve susar mısın doğrudan yüzüne söyler misin hangisi doğru veya daha havalı 🗝️🗝️

#Wolfism🍎🐺
İnadına gurur yapar ve susar mısın doğrudan yüzüne söyler misin hangisi doğru veya daha havalı 🗝️🗝️

#Wolfism🍎🐺
Ben genelde söylemem hemen. Biraz soğurum uzaklaşırım belli ederim ama açık açık konuşmam. Zaten anlaması lazım derim içimden. Ama çoğu zaman anlamaz tabii sonra mecbur ben söylerim. Yani ilk başta biraz gurur yapıyorum ama sonunda yine ben dayanamayıp konuşuyorum.
Bence sevgiline kırgın olduğunu yüzüne söylemek her zaman "sınıf atlatan" bir hareket gibi! Çünkü açık iletişim, hem duygularını anlamasını hem de ilişkinizin güçlenmesini sağlar. Gurur yapıp sadece anlamasını beklemek, belki “havalı” görünebilir ama bazen aşk, cool olmaktan daha önemli! Sence en doğrusu nasıl? 😌💞
Cevap
4Cevap
Ben bunu direkt söylerim bazen de bırakırım anlayacak mı anlamayacak mı görmek için... İnsan hatasını bilmeli...
Söylerim. En başından da derim "bir sorun olursa söyle, anlayamam her şeyi" diye
Söylerim açık açık
Onun anlamasını beklerim
Yüzüne karşı söylerim
Direk söylerim
Yüzüne söylerim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?