7 yıllık exim döndü?

Ortaokulda tanıştık 8. Sınıfta ayrıldık ilk aşktı güzelde bi aşktı ama etraf dolduruş çocukluk hataları yüzünden ayrıldık aradan 7 yıl geçti bu sürede hayatımıza başka insanlarda girdi bu çocuk zaten çok uzaktan akrabamız oluyo arada haberini alıyordum 2 hafta önce bana yazdı çocuk okulu bırakmış hafızlık okumuş dinine düşkün bana tek geç yazma sebebi namazda olması bunlar güzel şeyler ama konuştuğumuzdan beni bana sanki hiç ayrılmamışız gibi ilgi gösteriyor şu an aynı şehirde olmadığımız için görüşemedik iş dolayısıyla orada değilim döndüğümde buluşmaya korkuyorum çünkü bi anda nerden aklına geldim ve bu ilgi neden çok fazla yoğun bi sevgi var yıllardır birbirimizi görmememize rağmen bazen de cinsellik konusu açıyor şakasına her şey zamanında güzel ama diyor bilmiyorum ne yapacağımı
7 yıllık exim döndü?
Cevapla