5 gündür yazmıyor... bnde yazmadm ayrıldık bitti dedi... Sizce geri döner mi?

Aklımda unutamıyorum.. sizce yazar mi.. ben yazmam ama ondan bekliyorum. Tandgm o kişide asla yazmaz gbi baya gururlu ama yinede yazarmi kötü ayrıldık... En son baya laf ettim ona öyle ayrıldk.

5 gündür yazmıyor... bnde yazmadm ayrıldık bitti dedi... Sizce geri döner mi?
Cevapla