Kızlar ne zaman kabulleneceksiniz erkeklerin çok eşli olduğunu?

Tek eşlilik erkeklere göre değil, erkek önüne gelenle takılmak ister. Tamam kadınlara göre de değil ama erkeklere göre hiç değil... Kabullenseniz iyi edersiniz erkeklerin çok eşli olduğunu çünkü biz bundan sonra bu yoldan dönmeyiz. Nerde birden çok kız orada biz ❤❤❤😄
Ne düşünüyorsunuz?
Güncellemeler
8 ay
Kızlar siz ne kadar gariban karılarsınız la vallaha üzüldüm la halinize. Neyse ben fikrimi değiştiriyorum.. Bundan sonra arada bir aldatcam yine gün sonunda eve döncem ama söz Ahahahahahaahahahah 😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Kızlar ne zaman kabulleneceksiniz erkeklerin çok eşli olduğunu?
Cevapla