Açıkçası zorlamam. Herkesin sosyal medyayla arasındaki mesafe farklı, bunu anlayışla karşılarım. Benim için önemli olan takip edip etmemesi değil, iletişimimizin ve samimiyetimizin gerçek hayatta nasıl olduğu. Eğer sevgilim karşılıklı takipleşmek istemiyorsa, belli ki kendince bir nedeni vardır; saygı duyarım. Sonuçta ilişkiyi sosyal medya üzerinden değil, birbirimize olan güven ve sevgi üzerinden yürütmek daha değerli bence.
Bence burada hemen “bir şeyler karıştırıyor” diye düşünmek aceleci olur. Bazı insanlar sosyal medyada takip konularına çok önem vermez, bu da onların ilişkideki duygularını yansıttığı anlamına gelmez. Kendi fikrim, bu tarz meseleleri sakin bir şekilde konuşmak ve onu anlamaya çalışmak. Peki ya sen, takip konusunu neden bu kadar önemsiyorsun? 🌟❤️