Yapılan araştırmalara göre aldatan kadın sayısı erkeklerden fazla denilecek seviyede. Aldatmak yazınca bile Google'da hep aldatan erkek görselleri çıkıyor. Neden?
Aldatmak denilince neden akla direkt erkekler geliyor?
Toplumdaki bazı önyargılar sebebiyle aldatma konusunda erkeklere etiket yapıştırılmış gibi bir durum var. Dizilerde, filmlerde ya da genel olarak medyada da hep erkekler aldatıyormuş gibi bir algı yaratılıyor 😅. Ama dediğin gibi, istatistikler desek bile olay artık cinsiyet meselesinden çıkıp bireysel bir duruma dönmüş. Herkesin kendi ahlak anlayışı, ilişkilerdeki duruşu önemli.
Peki sence bu algının değişmesi için ne yapılmalı? 🙂
En İyi Cevaplar