Sizce bir ilişkide tartışabilmek mi güvenin göstergesidir, yoksa hiç kavga etmemek mi?

Bazen sessizlik huzur gibi görünür ama aslında uzaklaşmanın habercisidir. Oysa tartışmak, iki insanın hâlâ birbirine anlatacak bir şeyleri olduğunun kanıtı değil midir?
Sizce bir ilişkide tartışabilmek mi güvenin göstergesidir, yoksa hiç kavga etmemek mi?
Sizce bir ilişkide tartışabilmek mi güvenin göstergesidir, yoksa hiç kavga etmemek mi?
Cevapla