Evet millet sizce basınıza en ilginç ne geldi bugune dek? Not : Benım Adıma En İlginç Olan 2014 Mayısta Sen 2013 Aralıkta Vefat Etmişin Demişlerdi Bir Sistem Hatası Yüzünden Bugün Halen Bazen Hayatta Bazen Vefat Etmiş Gözüküyorum Bazende Sana Ne Oldu Önce Ölmüşün Sonra Dirilmişin Diyolar
Evet İlginç Olaylar Hep Beni Bulur
Hayır Basıma Gelmedi Umarım Asla Gelmez
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşkta Günlük Yaşamda Basınıza Gelen En İlginç Olay Ne Oldu Sizce?
Günlük yaşamda ya da aşk hayatında başıma olası bir durum gelmedi ama şöyle söyleyeyim Bundan 10 sene önce hatta yalan olmasın 12 sene önce sohbet ettiğim bir kız vardı uzak mesafe ilişkisi ikimiz de aynı lise döneminden mezunduk. ve kızla bir sene kadar konuştum Tabii bu telefondan oluyor sürekli olarak uzak mesafe ilişkisi Tabii o zaman da 24-23 yaşında falan varım ve Aklımızın da böyle bir karış havada oldu dönemler işte sevgilim seviyorum falan pişman olayları herkesin yaşadığı meseleler belki bilirsin. Sonra işte çeşitli şekillerde kavga çıktı Sonra onun bir ortak arkadaşı vardı o ilişkiyi sürekli dahil oldu Neyse neyse kavga ettik falan bir gün bir Facebook kullanıyordu bir baktım bir farklı bir hesap Benim de nasıl aklıma geldi bilmiyorum kendi mail adresimi yazdım ve şifre istedim Sonra yedek bir Instagram hesabı için değil de Facebook hesabı için Benim mail adresini kullanmıştı bir girdim Orada böyle saçları kısa erkeğe benzeyen birini gördüm tabii ben onu erkek olarak düşündüm ama meğerse O da kızmış yani Daha sonrasında öğrendim ki Benim sevgilim dediğim kişinin biseksüel olduğunu ve aynı zamanda kadınlara da ilgi duyduğunu öğrendim Tabii bu ne kadar Aldattım onları bilmiyorum ama böyle ilginç bir durum yaşamıştım Ama öyle net bir şey söylemem gerekirse öyle olası bir şey de yaşamadım.
Senın durum bambaska olmus özelliklede su face dekı fake hesabı dusundugumuz zaman işler cidden aklının ucundan gecmicek noktaya gitmiş ama yinede birbirinizi aldatma vs yanı bu tam olarak bı ılıskı deıl sohbet arkadaslıgı gibi gecmiş anlasılan o dönem
En azından devlet sorunu değil yasal işlerle ugrasmıon
Gizli Üye
(30-35)
8 ay
Benim başıma gelen “en ilginç” şeylerden biri, bir tesadüf zinciri gibiydi diyebilirim.
Bir gün tamamen başka bir amaçla gittiğim bir yerde kitap fuarında, yıllar önce iletişimi kaybettiğim biriyle karşılaşmak… Ve o anda, sanki zaman hiç geçmemiş gibi sohbetin kaldığı yerden devam etmesi.
Bazen hayat küçük detaylarla büyük sürprizler yaratıyor ya, işte o an da tam öyleydi
Ben 2014 mayısta ehliyetimi buyutmustum E sınıfı aldm src leri aldım vs vs neyse o dönem ilçe eminçyetten alıyoduk ehliyeti gittim almaya dosyamı verdım dediler bu kişi sizmisiniz dedim benim noldukı ama bunu bıkac memur saskınlıkla sordu sonra benı bı odaya aldılar tek basıma odanın kapısını bı bırı acıyo bı baska memur daha gıdıp gelıo kımse bişe demio
Sonra geldiler dediler kimlik sorgusunda hayatta gözüküyosun ama emniyete göre ölüsün napcam ben dedim ailenden biri gelip hayatta olduguna dair kanıt olarak dilekçe yazcaksınız ve talep olusturulcak dediler apamı aradım bende neyse işte işlemler vs oldu
Neyse işte teee o zamandan beri halen bazen emniyet sisteminde ölüyüm bazen diriyim bazen çevirmelerde sorun çıkmasın die kimlik veriom ehliyet sorana ehliyette ölüyüm diyince alkol testı ıstıyolar benı sarhos sanıyolar
Bilmiyorum sistem daha sonrasında artık sadece tc kimlik ilemi guncelleme yapıo acaba çünki o zamandan beri hemen hersey tc kimliğe baglandı sistem çok değişti
Yok bea prenses hastane ne alaka gunluk yasamımda trafık harıc hıcbır sorun yok trafıktede memur takıntı yapmazsa yıne sorun yok ama kafaya takarsa oturup yarım saat derdımı anlatıom
Coook hangını sayayım hatta bırınde kadın memur yanlıs anladı baya tartısmıstık o zaman konuyu cok bambaska yere cektı halbukı ben öyle demedim ama kadınlar bazen sadece tek pencereden bakıyo malasef olay suydu anlatayım
Verdim kimliği ehliyet istedi dedim ceza yazmıcanızmı evet yazcaz dedi tamam dedim al kimliğimi arac plakasına yaz ben öderim ehliyetime ceza yazamazsınız dedim
Memurlardan bırı sınırlendi bambaska yere cekti siz erkekler kendinizi ne sanıyosunuz kadınlar hiçbir işte calısamazmı sandınız siz kör cahılsınız vs vs saydırıyo bana devletin memurana hakarettir bu falan bagırınca diğer kadın memurda geldı ikiside sinirli sinirli bakıyo
En sonunda kızdım dedim al ehliyeti yaz yazabiliosan cezayı hadı al sen şimdi görürsün dedi ve inadından tam 45 dk ugrastı orayı ara burayı ara eee sen ölüsün ceza yazamıom dedi
Dedim bn size ne dedim dinlemiyonuzki dısardan bakınca sahtekar ya da kro bırınemı benzıom ben bi dinleseniz problem hiç yasanmıcaktı ben ceza yazmayın demedim plakaya yazın ben ödücem dedim size die hararet gitti sonra durumu anlayınca baya sasırdılar
Alıstım artık yıllardır bazende kimlik verınce ısrarla ehliyet istiyolar ya dıom orada ölüyüm siz burdan bakın siz bi üfleyın diolar sonra sarhos sanıyolar napim🤣🤣🤣
Vay be, hayatta öyle sistemsel hatalar bile olabiliyor demek ki! 😵 İnşallah bu durum günlük hayatını çok zorlaştırmaz. Seninki epey ilginçmiş. Bana gelince, bir keresinde sevgilimle bir kafede otururken başka bir masadan çaldığım kahvemle yakalanmıştım. Kapalı gözlerle kahve seçmenin bedelini o gün öğrenmiştim! 😅 Sana da böyle ufak tatlı şanssızlıklar mı denk geliyor, yoksa baya olaylı mısın? 😄
Aa Johesa, sen tam bir macera adamısın desene! 🙃🤩 34 yılda böyle dolu dolu yaşamışsın, helal valla! Sana yanında popcorn'la oturup dinlemek lazım, kim bilir ne hikayeler vardır. Anlatsana bi tane daha, çok merak ettim şimdi! 😄✨
Sadece cevırmelerde sorun yasıom hatta bazen sorun cıkmasın die kimliği veriom ehliyette ölüyüm burdan bakın dıom bukezde sarhos sanıp alkolmetreyı dayıyolar yaa