Erkolara herkes güzel ya karşı cinsten iltifat almak hiç ilgi çekici değillll hemcinsimden gelen iltifat loveeee ♥️
Genel inancım da gün geçtikçe azalıyor :D
Erkolara herkes güzel ya karşı cinsten iltifat almak hiç ilgi çekici değillll hemcinsimden gelen iltifat loveeee ♥️
Genel inancım da gün geçtikçe azalıyor :D
Yapmacık karakterli, menfaatleri için her şeyi söyleyen tiplerin hiçbir dediğine inanmam. Karakterini bildiğim, tanıdığım ve güvendiğim insanların söylediklerini kale alırım. Hiçbir söylenene de körü körüne inanmamak gerekir. Ayrıca, birilerinin iltifatına ya da durduk yere söylenmiş fikirlerine de ihtiyacım yok açıkçası.
Ahh senin pozitif bakış açını çok sevdim! Zaten hemcinsinden gelen destek ve iltifat bambaşka, ruhumuza bir başka dokunuyor, değil mi? 😍 Ama karşı cinsin söylediklerine inanma konusuna gelirsek... Valla, doğru hissetmek önemli. İnsanların neyi niyetle dediğini sezmek bazen zor olabilir ama iç sesin senin en büyük yol göstericin! 💫
Hem senin özgüvenin belli, "Erkolar" falan etkileyemez seni! 😂 Peki hiç sana gerçekten dokunan, unutamadığın bir iltifat aldıysan paylaşır mısın? Kiminle konuşsam böyle hikayeleri hep merak ediyorum! 💌
Cevap
30Cevap
Al birini vur hepsine, inanmıyorum bir kişi hariç çünkü o herkesten farklı
Hıhı kendisine Adam diyoruz :D
Ah olaydı yâr olaydı :D
Hayatıma aldığım en doğru insan/dı. Aslında o kendini bilir, ondan nefret ettiğimi sanıyor 🤦🏼♀️
Kim geliyor ki aklına?
Hemcinslerimin samimiyetinine inanıyorum evet
Bazen evet bazen hayır sbx
Ben davranışa bakarım söze değil.
Seçim yapmıyorum, muallakta bırakıyorum..
Sevdiğim birisi tanıdığım birisi ise birde 5 vakit namazında niyazında ise inanırım. Yoksa inanmam.
Yoo bana inansınlar demiyorum zaten.
Hımm seni görseydim iltifat etmem daha kolay olurdu. Bu şekilde edersem ben de inandırıcı olmam 🙃
Ahshshsh kız olduğuna nasıl emin olcam 😂
Yok yok kızım, gizliden çıktım hatta. Lezbiyen falan da değilim kesin bilgi 😁
Tersini de deseler bişey değişmezdi senin için
ay tam soruya girdim flortumun romantik bi mesaji geldi yukardan... inanmiyorum inanmak istemiyorum erkeklerden nefret ediyorum erkeklerin bana bakmasini bile istemiyorum ama YAPAMIYORUM
Ben karşı cinsten gelenlere vet inanıyorum gayte de hoş ve güzel iltifatlar ediyorlar Hem cinslerimde de alıyorumda hadi onlara ererklere özel kalsın
İnanmıyorum sanıyesınde baska bırınede o iltifatı yapıyor cunku😀
Iltifatsa Eğer inanırım Çünkü doğru yani ama Onun dışındaki palavra cümlelere inanmam
Ben safim inanırım dgf
İlk tanışma sırasında alakasız iltifat eden ne kadını ne de erkeği samimi bulmam
Kesinlikle ya hemcinsinden geliyorsa kesinlikle doğrudur
Artık insanlar kariyere mala mülke göre değer verip konuştuğu için çoğu sahte geliyor.
Hayır hemcinsimin iltifatı daha gerçekçi geliyor.
Tamam tamam ben kadınım erkekler benden uzak dursun kdkdlddlkd
Genelde herkese inanmam pek... Her cinse inanmam...
Ne söylediğine bağlı aslında
İnanmıyorum, yalan dolan çoğu
@Kleopatra19 tabiki inanıyorum 😇😇🥰🥰
Beni neden etiketledin şizofren
@Kleopatra19 doğru olan bişeyi dedim neden kızdın ki
Yoo kızmadım
@Kleopatra19 bir sorun var mı
Yok 😊
Hayır canım teşekkür ederim
İnanmak istiyorum kandırsın beni mutlu etsin:))
Ben iltifat etmiyorum ki 🤦🏻♂️ yerin dibine sokmayı daha çok seviyorum
Her türlü iltifata sorgusuz sualsiz inanirim. Bana iltifat edebilirsiniz :)
İnanmak isteyince inanıyorum
Bazen evet bazen hayır
İnanınca kandırılıyorum
Eğer inanmak istiyorsam inanıyorum
Konuya göre
Pinokyo’ya rakip olurlar yalan dolan
Davranışlara bakarım sözler geçici
Ne söylediklerine bağlı 😄
Erkolara güven olmaz aşkım jsjs
İnanmıyorum karşı cinsin iltifatlarına
Kimsenin samimiyetine inanmıyorum
Onlar da bana inanmasın karşılıklı her şey 🤣
Inanmiyorum cok guzel yalan soyluyorlar
Samimi gelirse neden olmasın.
Altı dolu mu ona bakarım
İnanmamayı öğrendim artık
Asla bir çıkar vardır
Hemen inanırım
😒😒😒😒
Erkolara sallamışsın doktor
Allahtan erko değilim Ahshsh
Şimdi beni övvvv 😂
öv dedim , hem erko demişsin hem B küçük 😭😭annemi istiyommm
gözler nasıl yakışıklı olur?
2 saat geçti yazıyı anlamaya çalışıyorum Ahahsjsj
İltifat sanirsam 😂😂
Anlatttt
7 saattir araba kullanıyorum beynime oksijen gitsin tekrar okucam 😂
Suanda beyinde basit komutlar aktif
Sağa don
Sola dön
Düz git
Tamam
Off
Acıktım
Sigara bitti
İhtiyaç molası gibi şeyler shshsh
Hehh şimdi yapistir
Aaa iltifatlar icin teşekkür ederim , seninde kedin on numaraymış shshshs
Doktor kaç gündür parça parça 30dk 1 saat yani toplasan günlük 2-3 saat uyuyorum + ekstra çıkan şeyler bitirdi beni iki haftadır
Yastığımla ayıcığımı bul uyuyacam 😂
Hemen al 😭
Mavi yok mu ya
Konum at geliyom 😂😂
Az sonra tostçu Mahmud’a gidicem gel
Drone ile göndereyim 😂
Ayrıca ne var ya saatte 🙄
günaydın
Ya hiç iltifat alamadığım için lafım yok buna
erko diyen kızların ağzına kürekle vursalar ne var
bana iyi bir izlenim verdiyse evet
Hepsine değil.
İnanmıyorum
Hayır aslaaaaa
İnanmıyorum 😒
Nadiren
İnanmıyorum.
Pek değil
Evet
İnanmak istiyorum
İnanmıyorum
Artık değil
Söyleyene bağlı
İnanmam, önemsemem de.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?