Erkekler güzel kızları mı unutamaz yoksa ilk aşkım dedikleri onlarda yer edindiğini iddia ettikleri kızları mı?

Bir erkek ilk aşkımsın, senden sonra bir daha aşık olamam, evlenemem dediği kızı mı unutamaz yoksa o kızdan sonra gittikleri sarışın, minyon günümüz güzellik standartlarına uyan kızı mı? (Çirkin bi kız değilim bu arada esmer ten, koyu kızıl uzun saç, şekilli vücuda sahip bi kızım beni beğenmeme durumu yoktu sadece ister istemez kıyaslama içine girdim anlarsınız ) bu arada hayatında ilk kez benimle ayrılırken ağlamıştı ayrıyken bile beni sevdiğini söylüyordu ama bir türlü barışamamıştık hayatıyla alakalı sıkıntıları vardı sonra birden bana karşı hislerinin bittiğini söyledi anlayamadım yorumlarınız nelerdir?
Erkekler güzel kızları mı unutamaz yoksa ilk aşkım dedikleri onlarda yer edindiğini iddia ettikleri kızları mı?
Cevapla