Boşanmış insanlar neden kendinizi çok yıpratıp kafayı kırıyorsunuz?

Hayatta her şey olur hayatta kimse kimseyi çekmek zorunda değil kafanız götürmüyorsa konuşmazsınız anlaşamıyorsanız ayrılırsınız biri sizi üzdü yıprattı yanılttı diye dünyaya savaş açmanın anlamı yok beyler bayanlar insanız hayat devam ediyor.

İki çocuklu ayrılmış bayan arkadaşım var kadında gram güven inanç itimat yok dedim madem böylesin benle ne işin var benle neden konuşuyorsun derdim sorunlarım var diyip tribe giriyor direkt hayatımdan çıkardım şahsen kendine iyi gelemeyen başkasına iyi gelemez
Boşanmış insanlar neden kendinizi çok yıpratıp kafayı kırıyorsunuz?
Cevapla