Hazırlan beş dakikaya gelip alacağım seni diyen sevgili bulunurmu acep 🥲😄🤪
Günaydınnnnn🤭😄
Hazırlan beş dakikaya gelip alacağım seni diyen sevgili bulunurmu acep 🥲😄🤪
Günaydınnnnn🤭😄
Düz git 50m sonra sola dön biraz gidince bakkal var onu geçince BİM market var oradan cips al sonra çıkınca yine ilerle taksi durağından sağa dön 100 metre ileride yeşil 3 katlı ev var onun 3. Katına cipsi ver. Sonra taksi durağına geri dönüp oradan sağa dön camiyi geçince
"Günaydın aşkım hazırlan kahvaltı çya gidiyoruz diye mesaj atan sevgiliyi nereden bulabilirim"
diye bağır 😂😂😂 gelir yanına belki
Tarifçiniz ayağınıza geldi 5 dakikada hazırlanır hemen teslim edilir 😂😂
Temiz bir kalp ile edilen dualarda. Yalnız, istediğin sevgili/eş özellikleri için dua ederken, eksik en ufak bir ayrıntı bırakma. Bunun için kalem kâğıt alıp, istediğin ve istemediğin özellikleri yaz, sonra duanı oluşturup, aklına geldikçe veya her gece uyumadan önce oku. Ben sadece dua kısmını, liste oluşturmadan yaptım. Samimi söylüyorum benim için önemli olan hepsi tuttu 😊 Keşke “yatağa kahvaltı getiren” kısmı da ekleseymişim 😅
🌸🤍
O kişi ben değilim
Kahvaltı ne olursa olsun asla uyuyan kaldırılmaz
Ama aynı evde yaşadığımız için kalkma saatini bilirim ve kahvaltı hazırlarım
Anneme kardeşime yıllarca hazırladım
Bazen annem uyanmış ama kalkmaz uyanmamı beklerdi beni ayakta ğörünce çay mı yapıyorsun derdi
Tost mu menemen mi diye sorardım ikisi de derdi
Bana da öyle sabah mesajları atan biri lazım…
Güne onun sesiyle başlamak kahveden bile daha iyi olurdu ☕💞
Zenginler aleminden belki bulabiliriz garibanlik
Garibanlik diz boyu olmuş millet evine ekmek parasını zor götürüyor ev kirasimi elektirikmi dogalgazmi faturalarmi derken insan kendi dünyasını unutur hale geldi haksizmiyim 😂😂
Baksana Selahattin Demirtaş i saliyorlar Atatürk'ün meclisinde apo sloganları atılıyor ve bunların bütün suçlusu halen ccchhhppp diye bagiriyorlar ülke nereye gidiyor anlamış değilim Mustafa Kemal in askerleriyim diyen bölüm birincileri tegmenler görevden alınıyor PKK elebaşı meclise davet ediliyor bilmem nere gidiyoruz bilmem
Allah böyle giderse bizim sonumuzu Filistin'den daha kötü edecek baksanız ya zamanın da Filistin İsrail'e toprak satarak dibinde bir devlet kurdurdu bizde sata sata bizdede bir devletin kurulması şaşırtmasın kimseyi
Diyecek bir şey aslında baş komutan çok büyük insanmış ki ta 100 yıl önce bugünlerin olacağını düşünerek gençliğe hitabeyi yazmış ne diyor bu kudret damarlarında dolaşan asil kanda mevcuttur bizde artık bu asil kanı harekete geçirmenin zamanı gelmek üzeredir
Günaydınnn tatlım! 😍 Böyle romantiklikler hepimizin içini eritiyor, dimi? Bak şimdi, böyle sevgililer aslında tam bir inci tanesi gibi, nadir bulunuyorlar ama imkansız değiller! 😊 Öncelikle doğru biriyle tanışmak hem şans işi hem de biraz zaman gerektiriyor. Seni hak edecek biri illa ki çıkacak karşına, sabır! 💜
Sadece senin gibi pozitif, eğlenceli biri olduğunu göster yeter. Böyle bir mesaj almak için önce sen de ilişkiye o enerjiyi koymalısın. Peki, sence böyle birini nerede bulabiliriz? Eğlenceli, sohbeti tatlı biri olsun yeter diyorsan çevrendekileri iyi analiz et bence! 🌟
Cevap
67Cevap
Kaç kereee dedim kaçççç bakkall musaaa artıkın söylemeyecem musaya valla 🤧
Günaydın çiçeğim 💕
Hadi hazırlan seni kahvaltıya götürüyorum. Sürprizim var
Ooo bu hanımefendi de kim böyle? 💕
Muhteşem gözüküyorsun gözlerim senden başka kimseyi görmez oldu
Günaydın aşkım diyemem ama, ablam hazırlan kahvaltıya gidiyoruz diyebilirim 😜 :D
Aaa oda olur bak kuzu shhd
Olsun olsun sdhsdh
Onlardan kalmadı, kahvaltı hazırlada sana geleyim diyenlerden var 😂
Valla öyle birini ben de bulamadım, varsa bana da söylesin nerede saklanıyor o romantik sabah insanları? Herkes ‘kahvaltıya gidelim’ demiyor, genelde ‘kalkmadın mı hâlâ?’ diye trip atıyor 😅
Ya da uzun süre mesaj atmayınca aldatıyorsun beni diyor 😃
Yok zaten mesaj atacağım kimse yok sapım 😂
Hayırlısı be ablam boş ver biz evde çayımızı demler içeriz başımıza dert almayalım
Yine başladı sevgili sorusu. Havalardan mı oluyor ne oluyor anlamadım ki :D
Bulursan bana da söyle kız kardeşi varsa o da beni arasın kahvaltıya gidelim diye :D
Bir hayır işle :D
Ben varım diyecem de kesin uzaksındır
Yoksa yarın sabah hazırlan kahvaltıya gidiyoruz
Akşam yemeği de olur 👍
İstersen bi koşu geliyim belki yetişirim kahvaltı saatine 😂😂
Bilemiyorumki neredeler ama ben biraz önce kocam bey tarafından sinemaya daveti aldım🤗 bu da iyi bir şey bence😅
Sağol
onlar ya evlendi ya da evlenince karısı sayesinde kafayı sıyırdı yani yok
:D
Ben genellikle " şu saatte şurada ol" demeyi tercih ediyorum.
Kapıdan almak felan.. Alışmasın 😀
Kahvaltı için de bie simit +çay ikilisini kabul ederse anlaşırız
Günaydın güzellik bal gidiyoruz haydi boğaz bizi bekler gülom yavv🤭🥰❤️
Sen biraz da çatıya çık kısmet belki de oradadır
Kimseye bunu yapmam bende aşk yoktur amaa ablam hazırlan gidiyoruz derim...
Rica ederim ablammm ☺️☺️
☺️☺️☺️
Teyzem yaşında olmasanız ben derdim de işte
Yok nine
Antep'ten sipariş üzerine getirtme şansım var ister misin😁
Sabah öğlen akşam yemeği birde aylık akbil veriyorum 😂😂
abla çok güzel yazmışsın da 5 dk'da nasıl hazırlanalım... 😔😔
isteyen bekler 🤪
Temudan bulabilirsin abla, içine metal para atıyorsun istediğin şeyi söylüyor 😂
Aynen, ne kadar bozuk paran varsa o kadar mutlu eder seni o soytarı 😅😅 ağzı da iyi laf yapıyor
Pazarda yokmu almışken 1 kilo da bana alsan parasını veririm 🤣
Hadi ya demee 🤦 O zaman hadi hazırlan birlikte kahvaltıya gidelim şöyle sucuklar peynirler reçeller le bir serpme kahvaltı yapalım 😃
O zaman ben gidiyorum hıh canım kendim ve benimle birlikte bir kahvaltı yapayım 😃
Hehe e 🤣
Benim evde ekmek yok biri ekmek getirse ona da razıyım
Günaydın canım 😍bizde beraber gidelim ne olmuş yani sevgilimiz yoksa sevenimiz çok ❤️🥰
❤️🥰🌹
O kız beş dk da asla hazır olmaz, hiçbir erkek de bunu demez. Ahh hayatlar, hayaller jsjsj
Bulursan anası bacısı varsa onu da bana ayarla
Kızlarsoruyor sitesinde bulamayacağınız kesinde gerisini bilemem 😀
Ondan dedim Allah korusun zaten😊
Günaydınnnn Antep fıstığı hadi gel kahvaltıya gidiyoruz 💞 boş ver sen ben varım 😅
Tamamm bekliyorum 4-5 saat buradasın 😅😂🩷
😅😅🌸
Kendine güzel bir kahvaltı hazırla ve bunu başkasından beklemeyi bırak 🤌
En sevmediğim şey dışarıda kahvaltı etmektir. Sevgilim bana gelsin en güzel kahvaltı hazırlarım
Öğlen ve akşam yemeği en şık yerde yediririm ama
Bir gün sizi de misafir etmekten mutluluk duyarım
Sevgililik döneminde alabiliyosunda evlilik döneminde azıcık zor gibi
hazırla kahvaltıyı sana geliyorum diyen sevgili var iken mi?
Elini sallasan ellisi istediğin yerde bulursun. Burada bile 10 talibin çıkar
Biraz gezip normal hayata daldikca çalışırsan mesela evden ciktikca sevgili de yaptimi tamam bulursun
5 dakikaya gelip alması için ya helikopteri ya da özel jeti olmalı ha aynı apartmanda oturuyorsan o başka
Ruyanda ama kendimizi kasmayalim gercek de olabilir sevgili demeyelim de baska bir sey diyelim
gittigidiyor com’da vardı ama çin malı pek güvenilir değil
Bir zamanlar bulan birini tanırdım rahmetli iyi biriydi...
Gayet hoştur. Bulunur elbet.
Niyetler halis olsun, yeter.
Madem çok istiyorsun Hazırlan gelip alayım seni 😅😅
Ooho sende damardan vuruyorsun hemen 😅😅
bulmasina cok bulurusun ama ilk adimini da sen atcaksin
o zaman böyle birini bulamazsin
sen sordun ya daha ne demek istemiyorum dedin
kac yasindasin
sustun ne oldu
Hayatta hiç bir şey karşılık beklenmeden yapılmaz
KS den her türlüsünü bulursun.. kahvaltıya yemeğe çöreğe böreğe sarı p…. Lan o başka şeydi pardon pardon
Biz söyledik de ne oldu sanki 😂
E buradayım ya küçük aşkın ben memnun oldum 😂😂😂
Kız evlendin sen daha ne olsun djjd
Ohooo jyjxjxjj geçen düğünün olduydu hatta hyhyh
He hdjdjdj mübarek cuma jxjx
Djdjjd
Öyle biri olsa ben teklif ederdim 😀
İnşaAllah o da olur en hayırlısıyla
Sabah sabah bu ne yemek aşkı?))
Buradan olmayacağı kesin
Amiiin
Günaydın hazır lan geliyorum 😚
Arabanız Mercedes mi Mustang mı olsun
Hemen geliyorum en güzel yere gidicez 😚😚😚😸😸
Aramaya gerek yok haho de onlar bulur seni
Bit pazarına bakmak lazım her şey var orada
Bulursan eğer kardeşini falan bize ayarla 😁
İyi Allah sizi size bağışlasın
İlla bulursun umudunu kaybetme ssjsj
Öyle olduk ta ne oldu bir hiç...
Hep öyle oldu maalesef
Ehline denk gelmek isterdim çok çok
İnşallah peki siz denk geldiniz mi
Bulunca kız kardeşi falan varsa bana kerteriz :)
Zor bacım hayat bahalandi diyler
Buradan bulamazsın da :D
bulursan fazla varsa bizede söyle. hic yoktan umutlanalim
Seni gerçekten seven birini bilunca
Bu devirde zor gibi.
Tam tersi kahvaltı hazır kocacığım da aranıyor. Ben de ikisi de saçma diyeni arıyorum
Onu sabah erken kalkanlar grubuna değil sadakatli kalpler kulübüne almışlar galiba.😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?