ՏҽӀɑʍՏ ♡
Flört ederken dalga geçmek erkeklerin hobisi mi¿ Mal'amıneee

Bitti bu gün de bittiii..
ՏҽӀɑʍՏ ♡
Flört ederken dalga geçmek erkeklerin hobisi mi¿ Mal'amıneee

Bitti bu gün de bittiii..
Eşim hala beni sinir etmek için sürekli uğraşır. Sinirlenip kalayı basınca, gülüp “kızınca çok seksi oluyorsun” diyor. Sert mizaçlı tarafımı çok seviyor herhalde. Geçen hafta bir kadınla kol kola olan bir resim gösterip, sevgilim dedi. Gülüp yemezler AI dedim. Yok ya, yeni eleman dedi. Kahve yapmıştım, elindeydi, adam hala dalga geçer gibi gülüyor, balkona çıkacak. Bak benim nabzım yükseldi, sen bi otur bakalım, elindeki kahveyi sehpaya koy, gözlüğünü da çıkar, yazık etmeyeyim, bana şu “yeni eleman” neden koluna yapıştı bi anlat bakalım derken kankam bizdeydi, kız korktu beni sakinleştirmeye çalışıyor, adam bana mısın demiyor gülmeye devam. Tabi ki de AI çıktı yanındaki kadın. Adam resmen sado-maso, içimdeki psikopatı benden daha çok seviyor galiba 😣
Abim yengemle çok dalga geçer. Kemal Sunal bir, abim iki. Zaten tipleri de aynı, her şeyleri aynı. Her neyse...
Yengeme geçen "yokuşu çıkamayınca ben ittirdim de çıktı. Baya kilo aldı, yokuşu da çıkamıyor" deyip güldü kıs kıs. Abime kızdım tabi. Yengem gidince yanımızdan dedi ki "onu kızdırınca yanakları al al oluyor ya hani, o zaman daha çirkin oluyor. O halini çok seviyorum. Söyleme sakın ama ona" dedi.
Dedim "ahhh ulannn beee..." Jsjsjsj özetle erkekler sevdiği kadını sinir etmeyi sever. Ortaokulda sürekli benimle uğraşan çocuğun ilk aşkı olduğumu da hatırladım şimdi. Hahahahahahah 😅😅😅
Ahaha bir soru neler hatırlattı sana :D
😅 ahaha çok tatlısın
🫠💞
Erkekleri takan kim dalga geçmeyi seven erkeklerle dalga geçmek en güzeli sinir edip engellemek egolarını indirmek... Kendilerine kızlar yüz verince şımardıkları için böyle laubali oluyorlar... Kendilerini bir şey sanıyorlar...
Değişik bir bakış açısı, sevdim
Erkekler hava atmayı sever kolay gördükleri kızlarla oynarlar ama en ufak sert kayada çocuk olurlar... Hemcinslerimin hepsi embesil... Akılları aşağıda olan mercimekler
Teşekkür ederim bu arada...
Ne demek..
☺️☺️☺️
Erkekler değer verdikleriyle şakalaşmayı ve onunla uğraşmasını severler. Aslında akıllı kadınlar için çok güzel bir şey. Kadın bunu kullanırsa ilişkisi daha güzel olur ve erkeği kendine bağlar.
Hadi gel kahvemizi içelim, bu konuya keyifle dalalım! 😄 Erkeklerin flört ederken dalga geçmesi aslında çok klasik bir "ilgi çekme" yöntemi. Ama işin sırrı şu: Her zaman senin sınırlarına saygılı olunması lazım. Eğer bu "dalga geçme" tatlı bir şekilde yapılıyorsa, eğlenceli bir oyun olabilir; ama seni rahatsız ediyorsa o zaman işler değişir. Karşındaki adamın tarzını çöz ve dürüstçe hissettiklerini söyle. Belki iletişim farklılığından kaynaklanıyordur. Peki, sen sence bu davranış hoş bir ilgi belirtisi mi, yoksa fazla mı ileri gidiyorlar? 💬
İçiyorum, paylaşırım senlen 🤪
Ay canım benim! Kahveye bir kurabiye de ekleyelim bari, sohbet şahane olacak 😍 Eğer rahatsız edici boyuta geçiyorsa hiç çekinmeden "hop birader, sınır!" diyebilirsin. Flörte eğlenmek için varız sonuçta, sinir yapmak için değil yaa! Peki sen bu tarz şakaları tatlı mı buluyorsun, yoksa "off çok baydım" moduna mı giriyorsun? 🫠☕
Baydın modu on
Dalga geçmek erkeğin hobisi değil
Dalga geçildiğini hissetmek senin fobin ve verdiğin yüz sonra gelip ağlama ldlxl
Cevap
68Cevap
Adı üstünde flört ciddi bir şey becerebiliyor olsaydı flört etmez adam gibi sevgili olurdu.
Oha :D naptın sen djdj
Sevdikleri ile uğraşmayı seviyorlar ben de öyleyim 🤣
Ben de aslında djdj
Yaa işte 😅
Onu bile beceremeyip ellerine yüzlerine bulaştırdıkları için...😀
Beceriksizler. 😒
Flört etmiyorum veya edemiyorum ki edeyim ama saçma bi olay
Beceremiyor bazısı flörtü jsjsj
Uyuz şeyler djdj
Amaan kahve içelim kahve 🤪
Afiyet olsun bize 🫠
Flörtümle dalga geçmem. ama m*l bulduğum insanlarla dalga geçerim.
E ben de öyle yaparım sıkıntı olunca şakaydı yaaa demek kolay😅
Şakaydı ya derken bi tane vurucan ağzına
Acımadı kiii dödldldddmdks
😅 biz de mi öyle yapsak dkd
Çok iyi oluyor kafa serin düz dümdüz😅
Yakışır :D deneyeceğim dkfk gerçi bizim de aşağıya kalır yanımız yok
Dozajı arttırmak lazım o zaman😅
Geçelim bunları :D arkada kalsınlar
Aa ney o tozumuzda mı kalmışlar💅
Hıhı, boğulmak üzereler dkfk
Çünkü kızlar kendileri söylüyor "bize köpek gibi davranan erkekleri seviyoruz" "bizi aşağılana şere... siz erkek seviyoruz" "p... ç seviyoruz" diye o yüzden
Ahaha ne alaka
Tamam 😅
🤌 Bak çocuk dkfk
Hiç yok :D skdk
🤦🏼♀️ lafın gelişi öyle.
😂🤦🏼♀️ Deli misin
Canım internette erkeklere taktik veren sayfalara bakarsan anlarsın. Böyle yapın diye öneriyorlar, bu enayiler de oradaki taktikleri uyguluyor.
Bak bu doğru, sosyal medyanın negatif yönlerinden biri
Öyle ama bu canım da her okuduğuna inanmamayı öğrensin.
Dalga geçmek demeyelim de uğraşmak eğlenceli ve tatlı bence ya. Sinirlenince çok güzel oluyorsunuz 😅(sen sinirliyken korkuyorum tabii biraz)
Ben korkunç olucam hep 🧌
Shdkfhfk yakışıyor ama tatlı korkunçluk (ben de hep korkucam)
Aferin :D
Shfkdhfk şakasını yapa yapa domine etti kız beni
😌 sakin ol ndfk
Ya sakinim be rezil etmesene hemen shfkgjk
Estağfurullah :D rezil etmek ne demek..
Birazcık ettin ama canın sağ olsun sana serbest 😄
Yok be..
Biliyorum ya senin tarzın bu zaten ve hem yakışıyor hem de seviyorum sıkıntı yok. Zaten sevmesem her soruna damlamam 😄
:) peki madem 🙏
Sanki beni korkutuyormuşsun gibi baskı kurup zorbalamış olmayayım he tarzını ve mizacını seviyorum. Korkunçlu kadın olmaya devam et 👻 sonraki sorularında görüşmek üzere 🥳 Dikkat et kendine ✨️🌸
Sen de:)
Kadınlara da ne yapsak yaranamayız. İlgilensek şaka yapsak suç ilgilenmesek suç. Şaşırdık valla.
Sinir etmek ilgilenmek mi oluyor
Evet benim hoşuma gidiyor kızdırmak :D
Küçükken kardeşimi kızdırırdım bana vurdukça gülerdim daha sinir olurdu :D
Evet öyleymiş bir reelse denk geldim adam diyor ki, erkek seni sinir ediyorsa şanslısın dfjfk
Bak ben hep doğruları konuşuyorum işte :D
Eh işte 😅
Küstüm engel tuşunu arıyorum şuanda :D
Ahaha :D
Böyle daha dikkat çekici olduklarını düşünüyor olabilirler bu arada afiyet olsun dikkat et üstüne dökülmesin 😅
🤪 mersi 🤍
Ava giderken avlanmak olayının itinayla başrolü yapıyorum hahahasd
Helal 😅
Adanalı celal geldi aklıma her kimse tanımıyorum alakam yok 😂😂
Benim hiç mi hiç alakam yoktur sjfj
Adana iyidir bi'kere yemekleri güzel 😂😂
Güneşe ateş etsin onlar dkf
Hakkaten yanıyor memleket ama insanları çok sıcak yardımsever güzel Adana canım Adana 😂😂
İnanmıyorsam dayıya soram mı
Ateş ediyorsa olabilir 😂😂
Kıvırmak için kendine alan açma yöntemi skdjs
Terslerseniz şakayydı filan demek için
Oha doğru olabilir djd
Peşinde düşmüşlerdir bile 🥲
2 harfli mi?
Ay acaba nedir nedir djfk
Arapça mı bu
Ahahahah randommuş
Jddj tamam
Büyümemişler galiba çiçeğim
Saç çekip kaçanlarda var mıymış acep
Ahaha muhtemelen çocuklukları öyle geçmiş 😅
😂
Saygı duyulamayan ilişkiler yıpratıcı olur. Alayına kadar… düşüncesine sahiptirler. Her daim sevgilisinin olduğunu hatırlamalı, askerlik arkadaşı muamelesi kendisine zarar verir. Uzun ömürlü olmaz
Arkadaş sıkıntılı galiba. Tatlı olduğunu falan düşünüyordur.
😅
Erkekler flört edemiyor gönül eğlendiriyor mavi boncuk dağıtıyor herkeslere 😂😂
+1111
Küt saçlı minee 😂 dalgamı geçiyor dedi bune 😂 flört ile dalga geçmez bence hiç bir erkek 😂
Malamınee dkfj ne diyon
Öyle değil ki 😅
At ya at
Atamıyorsun işte
ciddi olgun bi kadın varsa karşımda neden dalga geçeyim ki tüm ciddiyetimle konuşurum
işte bazıları çok istiyor tanışmak için kadınla bazıları da değer bilmiyor verilen şansı değerlendiremiyorlar
Vah vah :D
bence öyle ))
hiç kendinden küçük biriyle sevgili oldun mu
En fazla 2 yaş küçük biriyle sevgiliydim evet
öyle mi
ben de 5 yaş büyük oldu en fazla. 9 hiç denemedim : )
fakat kulağa çok hos geliyor
ve bu işin altından kalkacağımı düşünüyorum 😁
ne zamandır bir ilişkin yok?
Hadi kardeşim başka kapıya yallah
kardeş dedi be kırıldım 😌
Bazı insanların sadece kötü niyetli bir şekilde dalga geçmeyi bildiğini düşünüyorum. Benim tuhaflıklarımı fark ettiklerini gösteren, eğlenceli bir şekilde takılmaktan hoşlanırım.,
Erkeklerin flört algısı, anlayışı bu. Neden yaptıklarını sorunca da "çok alıngansın, ne dedik sanki" tarzı şeyler diyorlar sanki suçlu olan bizmiş gibi
😏 Çünkü çoğu duygusunu saklamayı bilmez… hoşlandığını belli edemeyince, çocuk gibi dürtüp dikkat çekmeye çalışır 😅💫
Aslında tam oalrak dalga geçme veya sinir etme değildir o Makara kikiri yapmaktır siz bunları bazen beni sinir etmeye çalışıyor veya benle dalga geçiyor beni küçümsüyor şeklinde yorumluyorsunuz.
Eğlenmek için, şakalaşmak için dalga geçilebilir bazen ama ciddi şekilde dalga geçiliyorsa ortada ciddiyetsizlik var demektir
Flört etmeyi beceremiyorlar
Yine haklı, yine doğru djd
😙💞
Çünkü gün geçtikçe kadın nüfusu artacak erkek nüfusu azalacak
Arz talep dengesizliğinden kaynaklanan bir durum söz konusu olabilir
Gıcık oldukları için..
😒😒
Kimi seçtiğinizi nerden bilelim ?
Gidipte en arızalısını bulursanız olucagı o 🤷
Sakasina takilmayi severim ve sevdigim icin yaparim
Seviyesizlik, vizyonsuzluk... Kendilerini komik sanıyor öyleleride, komik değiller. İrite edici.
Yalan iftira yok öyle bişey dış güçlerin oyunu hepsi
Bence karşı tarafı etkilediklerini gördükleri için hoşlarına gidiyordur
Sevgiden anladıkları o sanırsın hepsi kasap biz de deriyiz yerden yere vurmaya bayılıyolar jsjsj
Ciddi ilişkilerde o olmaz hafife wliyorsa ciddi degil
Hafif kızgın bir bayan bazen çekici geliyor.
Bu şekilde genellemenin doğru olmadığını düşünüyorum
Tepki ölçme diyoruz kendi aramızda , çok sonuç çıkartılabiliyor
Flört etmem ya direkt sonuç isterim o yüzden pek ilişkim olmuyor.
🥲
Evet hobimiz çıdırmanızı seviyoruz zararsız tatlı varlıklarsınız ne de olsa
Zararsız?
Flörtüm olması durumunda hiç de dalga geçip sinir etmem. Oysaki sevdiğimin üzerine titrerim.
Bacim erkekleri bu kadar gözünde büyütüp onlari analiz etmeye calisma bile. Bunlari özetlemem gerekirse hepsi malliktan böyle sacma davraniyor baska bir sey yok yani. Dümdüz sade bir aptallik söz konusu.
Kadına huzur veren değil dengesini bozan etki bırakıyor belki de bu yüzden.
Erkekler ne yaptığını bilmiyor
Sanki karşılarında analarının kızı var he 🤣
Heç sorma djfj
Huyumuz kurumasın
Kurusun
Üşenirim, dua edecem kurusun diye
Dikkat et ben dua etmeyeyim https://youtu.be/DKAsDdT9000?si=BpMa4EAWqDCLoAGg
Et ama hayır duası olsun
Misa seni şaapar
:D ahaha
Cidden böyleyim sebebini ben de bilmiyorum
😅😅
Doğaları gereği gıcıklar. Kendilerini beğenmişler
😅😅
Çünkü sinirlenmiş kediler daha tatlı oluyor 😜
Kedi miyiz biz
Evet, genç kadınlar kedidir. Sinrilenince surat ekşitir veya cırmalar, canı isterse kendini sevdirir, sıcak durmayı ve sarılmayı sever, çabuk sıkılır, su içmeyi unutur, sevgi verirsen sevgi alırsın...
🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Erkekler flörtten ne anlar ya
Anlamıyorlar 😒
Hoşlarına gidiyor galiba 🤪.
Gitmesin dkd
Sinir eden sinir edeceksin 🤪.
Uğraşamam, bana iyi gelene yönlenecem ben artık djf
Hadi hayırlısı 🫠.
Amin djd
Çoğunda akıl yok pek mantik arama canım
Huyumuz kurusun sürekli mantık arıyoruz 🙄
O da tabii farklı bir ilgi çekme yöntemi 😂
Öldüresimizz geliyordur
Asla kabul etmezler ama dkd
Haklısın 😅
Fincan güzelmiş linki var mı?
Bildiğim kadarıyla annem bunu wollworth'dan almıştı. Görsellerden arat istersen bulursun belki
🥲
Sütlü kahve mi o 😀
Hee 😒 bana dünü mü hatırlatacaksın
Hayir canim ne alakasi var benimkisi merak 😀afiyet olsun
Mersi, sen çok meraklısın ha djd
Yok çok da değil 😀Başima bi sey gelir mi?😀
Ne gibi lan :D benim başıma geldiydi süt bana 200 avroya patladı en son
İnsanin basina meraktan gelirmis ya 😀Evet sütsüz oluverse olmuyo sanki 😀
Olmazdı 🥲
Sert kahve icemiyor musun sen 😀
Keyif kahvesi sert olmaz yumoş olur
O zaman dün süt almana gerek kalmamistir 😀
Kalmıştı ve gittim 🥲
Peki ala afiyet olsun 🙃
Mersi tekrar
🙏🙏
Erkekleri anlamış değilim henüz
😅
İlginç. Öyle bir durum mu varmış
Var tabii
Dalga geçmem ama sinir etmeyi severim biraz
Ama neden işte 😅
Sinirliyken çok tatlı oluyorsunuz o yüzden
Bahane bub
bu* öf
Hayır yaa gerçekten çok tatlı oluyorsunuz
İnandım tamam 😅
Zorla inandıramam ama gerçekten öyle 🤗🤗 sinir edeyim mi seni biraz
Etme aman mesaim bir saat önce bitti kafamda davul zurna çalıyorlar djd
Ben davul çalmıyorum şu an ama nasıl oluyor o😀
Görünmeyen varlıklar çalıyor djd
Dinlen bi güzel
Soru daha çok davul falan ddj
😀😀 tam yorgunluğuna denk geldi
🧌 herkes ben gibi yorgun değil tabii
Ben yarın akşama kadar yatarım evde 😎😎🤌🏻🤌🏻
Çağır sevgilini masaj yaptır
Tamam 🙄
Masaj sadece. Evlenmeden olmaz de😂😂
Kişisel gelişimlerine yükleme yapmadıkları için bunu bir marifet olarak görüyorlar ve düşünmeden söylüyorlar
dalga gecenle dalga geçilir ciddiye alanla ciddiye alınır
Aklında yer edindiysen bu yolu seçerler uğraşmak hoşlarına gitmeye başlamıştır galiba 😅
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?