Kız gitti mutluluğunu yaşıyor ben çaresizlikden hevessizlikden ölümü bekliyorum bunun sonunu bilen var mı?

8 aylık ilişkim biteli 4 ay oldu benim o kadar hevesim kalmadıki sanki bir makine gibi oldum çalışıyorum çabalıyorum düşünmemek için vücudumun içinden geçiyorum spor iş falan filan ama içimdeki dert mahvediyor o üniversite kazandı aynı şehirden şimdi mutlu mutlu hayatına devam ediyor hiç beni yakmamış gibi sonuna kadar sevdim sadık kaldım bir şey yapmadım ortada biley yok terk etti gitti 8 aylık ilişki ondan önce 2 sene içimden sevdim belli etmeden yani şimdi kendimi kurtarmaya çalışsamda kurtaramıyorum buraya yazarak içimdekileri dökerek geçirmeye çalışan bir mahlukatım bir beklentim yok yazınca hafifler falan filan işte

Kız gitti mutluluğunu yaşıyor ben çaresizlikden hevessizlikden ölümü bekliyorum bunun sonunu bilen var mı?
Cevapla