Erkek arkadaşıma beni yolda görsen tanışmak ister misin dedim iç geçirirdim dedi?

Benim oturduğum mahalleyi hep biliyormuş iş için buralara çok geliyormuş ama biz dışarıda tanışmadık. Yine de tanışabilirmişiz. Büyük ihtimalle ben kabul etmezdim sapık mı hırlı mi hırsız mı bilmiyorum çünkü 🤣 neyse birbirimizi görmüş olabiliriz falan diye konuşurken beni görsen tanışmak ister miydin dedim, önce laf atarım dedi 🤣 sonra laf atmazdim da iç geçirirdim ooof hatuna bak derdim dedi 🤷🤣 hahahs iş için yine buralara yolu düşse beni görse ve sakaciktan yanımdan geçip ooof hatuna bak dese hoşuma gider sanırım 😆

Erkek arkadaşıma beni yolda görsen tanışmak ister misin dedim iç geçirirdim dedi?
Cevapla