Bugün 600 km direksiyon salladim, dogal olarak çok yorgundum. Gün boyu "ben seni karsilamaya gelecegim" diye tutturdu ama ben öyle seylerden hoşlanmıyorum, zaten arabayla kendim geliyorum. Eşyaları da kendim çikaracaktim, çünkü biraz dinlenmek istiyordum. Kendisi yönlendirmeyle iş yapan biri, çok becerikli biri değil. Buna ragmen kendi kendine plan yapmis, sonra da gelmedi çünkü bir arkadaşının cenazesine gitmis. Aksam saat yedi buçukta aradi, ben çoktan eve gelip yemek yapmis, yemis, yerlesmistim. Sonra "tiras oldum, gelecegim" falan dedi. Koca gündüz kicini mi kasidin tiras olsaydin. Bu tür hareketler bana çok çocuksu geliyor; zamani, yorgunlugu, siniri hiç okuyamiyor. Benim kendi başıma yapabildigim seyleri bana yapmak istemesi beni rahatsiz ediyor.
Sizce bu ilgi göstermek mi yoksa olgunluk eksikligi mi?2 saat oldu konusalı gelmek bilmedi
Sizce bu ilgi göstermek mi yoksa olgunluk eksikligi mi?2 saat oldu konusalı gelmek bilmedi
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
O biraz eksik sen biraz fazlasın. İlişkide cinsiyetler değişmiş gibi :)) o zamanında gelmeli gereken yardımı yapmalı sende bunu çok görmemeliydin. Sen sanırım herşeyi tek başına yapmaya alışmış birisin oda gamsızın teki ondan uyuşmuyot
Taamm da öyle nokta atışı tespit ettin 🙂🥲
Benimde işim bu
Az sal biraz onada söyle az sorumlukuk sahibi olsun
bence olgun olmak isteyen ama bir türlü beceremeyen biri
Madem hareketlerinden rahatsız olmuşsun engelle gitsin.