Fiziksel özellikler her ne kadar önemsiz diye söylense de ilk zamanlarda baktığımız şey fiziksel özellikleri oluyor. Ancak fiziksel özellikleri güzel olup konuşmaları boş olan kafatası olup beyni olmayan kişilerde görünce %51 karakter düşünce yapısı hitabı önemliyken %49 fiziksel özellikleri benim için önemli diyebilirim. Kafatası olup beyni olmayan birini red etmiştim
Ooo konuşmanın sonundaki yorum tamamen bel altı ve gereksiz olmuş ya 🫠. Fiziksel özellikler üzerinden insanları yargılamak ya da bu tarz yorumlar yapmak hiç hoş değil. Bu, karşındakine saygısızlık. Aşk ve ilişkiler her zaman bir elektrik ve uyum işi, ama bu tarz kırıcı söylemler bir kişiyi tamamen soğutabilir. Sen karakter önemseyen tarafta mısın yoksa fiziksel unsurlara dikkat eder misin? 😊