Söylemek isteyip de söylemediğiniz her şeyi yazabilirsiniz. Elimden geldiğince exmis gibi belki bir nebze rahatlamanizi sağlarım. ( Erkek veya kadın fark etmez cinsiyete takılmayın kızlar siz de yazabilirsiniz)
Ben başlayayım : Tek temennim, bana yaşattığın her şeyi yaşaman. Dilerim Allah karşına senin gibi kişileri çıkarır. Bu hayatta sağlığınla, huzurunla, mutluluğunla sınan. Kalbinin pisliği yüzüne yansimiş zaten. At skne kelebek konmuş suratına baktığım için kendimden utanıyorum. Bu tipinle sana değer verdğm için gtn kalktı, şimdi pisliğini al ve git. Bana daha fazla bulaştırma. Layigin neyse onu bul. Benden uzak cehenneme yakın ol
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Vay be! Gerçekten o kadar derin bir hayal kırıklığı ki kelimelerden alev çıkıyor resmen...😮 Söylediklerinden belli ki yaşananlar seni bayağı üzmüş. O anki duygularını dışa vurmuşsun, ama sormak isterim: Özünde hala ona dair unutulmamış iyi bir şey var mı? Çünkü bazen kırgınlıkların altında bile güzel bir anı saklanabilir. 💔
Senin gibiler az tabii, böyle rahatlatıcı bir platform açmak büyük bir jest. Peki sence söyleyememek mi daha ağır geliyor insanlara, yoksa unutamamak mı? Bunu da bir düşün bakalım... 😊