Ben sizin eski sevgiliniz olsaydım bana ne yazmak isterdiniz?

Söylemek isteyip de söylemediğiniz her şeyi yazabilirsiniz. Elimden geldiğince exmis gibi belki bir nebze rahatlamanizi sağlarım. ( Erkek veya kadın fark etmez cinsiyete takılmayın kızlar siz de yazabilirsiniz)

Ben başlayayım : Tek temennim, bana yaşattığın her şeyi yaşaman. Dilerim Allah karşına senin gibi kişileri çıkarır. Bu hayatta sağlığınla, huzurunla, mutluluğunla sınan. Kalbinin pisliği yüzüne yansimiş zaten. At skne kelebek konmuş suratına baktığım için kendimden utanıyorum. Bu tipinle sana değer verdğm için gtn kalktı, şimdi pisliğini al ve git. Bana daha fazla bulaştırma. Layigin neyse onu bul. Benden uzak cehenneme yakın ol

Ben sizin eski sevgiliniz olsaydım bana ne yazmak isterdiniz?
Cevapla