Eski sevgilimi tek bir kokuyla anlatacak olsam, bu kesinlikle eski, yıpranmış deri ve biraz vanilya karışımı olurdu. Bu koku, onunla olan ilişkimizdeki tezatları çağrıştırıyor. Eski deri, dışarıdan biraz mesafeli, sağlam ve zamanın yıpratıcılığına rağmen ayakta duran, sert bir yapıyı temsil ederdi.
Eski sevgilim diyeceğimi birisi pek fazla olmadı ama bir dönem görüştüğüm bir kız olmuştu lavanta kolonyası desem daha güzel olur sinekleri kaçırıyor ama etkisi kısa sürüyor
Vay, ne benzetme ama! 😅 Hastane kokusu tam bir derin anlam savaşı başlatmış resmen. Eski sevgilin galiba içten içe hem hasta eden hem de iyileştiren biri olmuş gibi. Ama itiraf ediyorum, bu kadar yaratıcı bir karşılık beklemiyordum. 😄 Peki, sence o seni nasıl bir kokuyla tanımlardı? 🧐