Birine çok aşığım her dışarı çıktığımda onunla karşılaşmak için gözlerimle heryere bakıyorum heyecanlanıyorum napcam?

Belki karşılaşırız diye ama karşılaşmiyoruz takıntı yaptım gururumdan da yazamıyorum ona

Birine çok aşığım her dışarı çıktığımda onunla karşılaşmak için gözlerimle heryere bakıyorum heyecanlanıyorum napcam?
Cevapla